۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۸۷۹۱۵
امام جمعه الیگودرز:

پرداخت زکات از مؤلفه های تأثیر گذار در رشد اقتصادی است

پرداخت زکات از مؤلفه های تأثیر گذار در رشد اقتصادی است
لرستان- حجت الاسلام سرلک بر ضرورت فرهنگ سازی برای نهادینه سازی فرهنگ پرداخت زکات تأکید کرد و گفت: این مهم از مؤلفه های تأثیر گذار در رشد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در در جلسه شورای زکات شهرستان الیگودرز گفت: پرداخت زکات در زمینه رفع مشکلات جامعه و کاهش فاصله طبقاتی مؤثر است.  

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ پرداخت زکات تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای استفاده شود و مصارف زکات برای مردم بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ترویج فرهنگ زکات کم کار شده است و در این راستا نیازمند برنامه ریزی منسجم و ارائه راهکارهای اساسی برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات هستیم، باید همت جهادی صورت گیرد.

مبلغان فرهنگ پرداخت زکات را در جامعه تبیین سازند

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه باید آثار و برکات پرداخت زکات برای مردم بازگو و تبیین شود، عنوان داشت: اگر مردم با ثمرات و برکات مادی و معنوی پرداخت زکات آشنا شوند، بدون تردید از آن استقبال می کنند و مبلغان در این راستا نقش بسزایی دارند.

امام جمعه الیگودرز در پایان تصریح کرد: پرداخت زکات و دیگر واجبات مالی از جمله راهکارهای اسلامی در راستای پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی است./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات