۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۸۸۳۷۵
حجت الاسلام فاضلی:

تنها راه حل برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی استفاده از ظرفیت های داخلی است

تنها راه حل برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی استفاده از ظرفیت های داخلی است
کرمانشاه ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: تنها راه حل برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی استفاده از ظرفیت های داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در دیدار جمعی از فعالین سیاسی استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های هر دولتی باید رفع مشکلات موجود در جامعه باشد، اکنون جامعه ما به علت مدیریت نامناسب دولت های قبلی در حوزه معیشتی و اقتصادی روزگار بدی را سپری می کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: از سوی دیگر باید نوع نگاه ها به مصالح کشور همانند اقتصاد کلان و ... دچار تحول شود، اقتصاد یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که به صورت مستقیم بر زندگی مردم تاثیر می گذارد و در صورتی که این مقوله دچار ضعف هایی باشد، می تواند برای جامعه مشکلات بزرگی ایجاد کند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برون رفت از وضعیت فعلی در گروه تعامل دولت و ملت است، بیان داشت: در اولین سفر استانی آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی به استان خوزستان همگان به عینه دیدند که خبری از تشریفات رسمی نبود و وی بدون هیچ گونه تشریفاتی در بین مردم این خطه حاضر شدند و به سخنان مردم گوش فرا دادند که این حرکت را باید حرکتی امیدوار کننده از سوی رئیس جمهور منتخب ملت ایران دانست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: بی گمان حل مشکلات جامعه اسلامی زمانی محقق می شود که مردم بدون ترس و واهمه بتوانند خواسته های خود را به حاکم اسلامی انتقال دهند و خوشبختانه می بینیم که این رویه در دولت آیت الله رئیسی در حال عملی شدن است.

حجت الاسلام فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: نشستن در دفتر کار خود و مدیریت امور از راه دور نه تنها هیچ معضل و مشکلی را در کشور حل نمی کند بلکه خود باعث اعتماد زدایی مردم از دولت اسلامی می شود؛ کاری که روسای جمهوری دوره های گذشته عملا انجام دادند و به نوعی زمینه ساز جدایی ملت و نظام شده بودند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه حل مشکلات نیازمند بسیج تمام امکانات کشور دارد، افزود: کسی نمی تواند منکر مشکلات اقتصادی به جای مانده از دولت های گذشته شود و از سوی دیگر تنها راه حل برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی استفاده از ظرفیت های داخلی است زیرا تجربه نشان داده است که نگاه به بیرون و کشورهای خارجی هیچ گره ای از مشکلات را باز نخواهد کرد.

حجت الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: دولت آیت الله رئیسی اکنون نیازمند همراهی نخبگان و سیاسیون است زیرا این دولت برای خدمت به مردم و نظام آمده است؛ باید با همراهی و همگرایی مثبت زمینه های حرکت دولت سیزدهم به سمت جلو را مهیا سازیم./1400/پ210/

ارسال نظرات