۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۸۸۵۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حرکت در مسیر ولایت ادامه دهنده راه شهدا است

حرکت در مسیر ولایت ادامه دهنده راه شهدا است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه راه شهدا را تا آخرین نفس ادامه می دهیم، گفت: حرکت در مسیر ولایت ادامه دهنده راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مرزبانی «رشید سپهوند»، گفت: استان لرستان خاستگاه مردانی است که در پاسداری از جان و مال مردم مقابل دشمنان خارجی و داخلی همچون سدی آهنین ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و تا آخرین نفس در مسیر ولایت و رهبری حرکت می‌کنیم.

لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است

وی با بیان اینکه تاریخ لرستان بر تارک افق ایران اسلامی می‌درخشد و این استان مرکز تدین و انقلابی گری است، خاطرنشان کرد: شهادت این جوان برومند افتخاری برای خانواده شهید است که چنین دلاوری را پرورش داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت به مراحل رشد و ارتقای معنوی دست پیدا می‌کنند، اظهارداشت: خداوند مشتاقان ورود به این وادی را رهنمود و توفیق عنایت می‌فرماید تا در مسیر اعتلای دین و برچیده شدن ظلم جانفشانی کنند.

وی عنوان کرد: خداوند خریدار جان و مال انسان هایی است که در وادی شهید و شهادت ورود پیدا می‌کنند و سند رستگاری ابدی برای آنان تنظیم می شود.

گفتنی است، پیکر پاک شهید «رشید سپهوند»، مدافع مرزبانی کشور امروز(13شهریور) باحضور مردم ولایتمدار و مومن خرم‌آباد در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان تشییع و در گلزار شهدای شهرستان به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش، شهید رشید سپهوند، ستوان سوم مرزبان پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام مأموریت در منطقه «گله سوره» بانه استان کردستان در جریان درگیری با قاچاقچیان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پی درگیری مرزبانان هنگ مرزی بانه با قاچاقچیان در منطقه گله سوره بانه که منجر به شهادت این شهید والامقام شد، موضوع دستگیری عاملان شهادت به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

مرزبانان هنگ مرزی با هماهنگی مراجع قضایی در محل حاضر شدند و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه پنج نفر عامل شهادت ستوان سوم سپهوند را دستگیر کردند.

شهرستان مرزی بانه در فاصله ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات