۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۸۸۵۸۱
استاد حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

حضور بدون تشریفات آیت الله رئیسی در میان مردم عامل بازگشت اعتماد عمومی

حضور بدون تشریفات آیت الله رئیسی در میان مردم عامل بازگشت اعتماد عمومی
مازندران - حجت الاسلام بابائیان گفت: حضور آیت الله رئیسی در میان مردم موجب بازگشت اعتماد عمومی در جامعه و همچنین تقویت امید در میان مردم شده است.

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از فعالان رسانه ای با اشاره به استقرار دولت انقلابی و مردمی در رأس کشور، آن را آغاز فصل تازه ای از خدمت صادقانه و بی منت به مردم عنوان کرد.

وی با بیان این که امروز مسؤولان دولت در میان مردم حضور دارند و به راحتی با آنها حرف می زنند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند، افزود: این روحیه مردمی دولت سیزدهم، کلید حل بسیاری از مشکلات خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر مسؤولان به هر دلیلی از مردم فاصله بگیرند به طور حتم به موفقیتی دست پیدا نخواهند کرد، بیان داشت: راه حل مشکلات امروز کشور تعامل سازنده دولت و مردم است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که روحیه انقلابی و مدیریت جهانی مدیران دولت سیزدهم نعمت بزرگی است که به رفع بسیاری از مشکلات کشور کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: حضور بدون تشریفات آیت الله رئیسی در میان مردم الگویی واقعی همه مدیران کشور باید قرار گیرد.

وی با اشاره به این که مردمی بودن یکی از مهم ترین شاخصه های دولت سیزدهم است، تصریح کرد: اگر مسؤولان کشور در هشت سال گذشته همین مشی را دنبال می کردند امروز این هجم از مشکلات را در کشور شاهد نبودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دولت سیزدهم در جهت اهداف و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی حرکت می کند، بیان داشت: کشورمتأسفانه در طول هشت سال گذشته به دلیل ناکارآمدی ها و بی تدبیری ها با مشکلات بسیاری روبرو شده است.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که حضور آیت الله رئیسی در میان مردم موجب بازگشت اعتماد عمومی در جامعه و همچنین تقویت امید در میان مردم شده است، تصریح کرد: این روحیه که برگرفته از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، کشور را از این پیچ تاریخی عبور خواهد داد.

وی در ادامه سخنان خود به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن توأم با عقلانیت و خردمندی، گفتگوی بی واسطه دولت با مردم، پیوست داشتن عدالت در هر مصوبه و لایحه دولت، ترمیم اعتماد مردم، یکی شدن حرف و عمل مسئولان، تعیین روز شمار برای تحقق وعده‌ها، راه حل های دائمی برای حل مشکلات اقتصادی از بیانات مهم امام خامنه‌ای برای تعیین نقشه راه دولت مردمی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه افزود: دولتمردان و مسؤولان برای انتخاب مدیران شایسته در دستگاه‌های دولتی افرادی را گزینش کنند که دارای ایمان، تقوا، اخلاص، خودباوری، امین، متعهد به نظام و مردم، دارای تدبیر و عقلانیت، شجاعت در مقابل دشمن، دوری از اشرافی‌گری، مردمی و انقلابی، عالم و کارآمد، بانشاط و پرانگیزه، عدالتخواه، ضد فساد و معتقد به جوانان باشد.

وی به شاخصه های دولت اسلامی اشاره کرد و افزود: دولت اسلامی باید دارای سلامت اعتقادی و اخلاقی، روحیه خدمت به مردم، از بین بردن تبعیض و امتیازدهی های نابجا، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد و رشوه خواری و پارتی بازی و تجمل، توجه به قانون گرایی و قانون مداری، خردگرایی، کار کارشناسی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که گرانی و تورم هر روز بیشتر، فشار زندگی را بر همه مردم به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران و طبقات ضعیف که حقوق های ثابت و حداقلی می‌گیرند چند برابر کرده است، ادامه داد: ضروری است دولت و مجلس برای بهبود این وضعیت وخیم و نابسامان گام موثری را بردارند./950/پ210/

ارسال نظرات