۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۸۷۲۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

برگزاری دوره های مشاوره ای برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست

برگزاری دوره های مشاوره ای برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست
لرستان - عزیزی گفت: با بهره مندی از ظرفیت طلاب استان دوره های مشاوره ای برای توانمندسازی زنان بی سرپرست و بدسرپرست در برابر مشکلات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سمیه عزیزی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه مشاوره در حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: این دوره ها ویژه  به زنان بی سرپرست و بد سرپرست برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: طرح ارائه خدمات مشاوره ای با بهره مندی از ظرفیت بانوان طلبه برای ارائه مشاوره به زنان بی سرپرست و بد سرپرست برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری کارگاه های مشاوره  توانمند سازی زنان در برابر مشکلات است، اظهارداشت: این دوره ها در شهرستان های ازنا، الیگودرز، الشتر و کوهدشت  تا پایان شهریور ماه برگزار می شود.

عزیزی دستیابی به سبک زندگی سالم، رفتارهای سازگارانه برای پرهیز از رفتارهای پرخطر در رویایی با مشکلات و داشتن زندگی سالم و با نشاط برای خانواده ها را از دیگر اهداف این کارگاه های مشاوره ای عنوان کرد.

وی بیان داشت: در این کارگاه ها  طلاب به افراد خانواده های آسیب پذیر مشاوره های لازم را ارائه داده خواهند داد و افراد نیازمند به مداخله گری در حوزه سلامت روان شناسایی خواهند شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: این دوره های مشاوره ای تا پایان شهریور ماه و با بهره مندی از ظرفیت طلاب مشاور استان برگزار می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات