۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۸۸۹۳۵
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

جشنواره «مهراوه اوج» با هدف ارتقای جایگاه مساجد برگزار می شود

جشنواره «مهراوه اوج» با هدف ارتقای جایگاه مساجد برگزار می شود
لرستان-حجت الاسلام غلامی گفت: جشنواره «مهراوه اوج» با محوریت ائمه جماعات مساجد و با هدف ارتقا جایگاه مسجد برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به برگزاری جشنواره مهراوه اوج در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه با محوریت مسجد و تعالی مساجد برنامه ریزی شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه جشنواره «مهراوه اوج» از سوم شهریور آغاز شده است و تا پایان آبان ماه ادامه دارد، افزود: این طرح در راستای بررسی وضعیت مناطق اطراف مساجد، ارتقا جایگاه مسجد و پیگیری امور اقتصادی و اجتماعی اجرا می شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه های استانی و شهرستانی در راستای اجرای این طرح ادامه داد: سیاست اجرای طرح مهراوه تحقق بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه ارتقای جایگاه مساجد و لبیک گویی ائمه جماعات مساجد در این راستا است.

مسجد پناهگاه مردم است

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه مساجد در صدر اسلام ملجأ و پناهگاه مردم بوده اند، خاطرنشان کرد: مسجد باید تکیه گاه، پایگاه و محل رجوع مردم باشد.

وی در پایان تصریح کرد: هدف از اجرای جشنواره «مهراوه اوج»  این است که با کمک ائمه جماعات مساجد را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهارداشت: بر اساس آخرین آمار و بررسی انجام شده همکاری و همراهی ائمه جماعات در برگزاری این طرح در استان لرستان نسبت به سطح کشور از رتبه برتری برخوردار است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات