۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۸۹۴۹۴
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

کارنامه ارتش جمهوری اسلامی سرشار از افتخارات ملی است

کارنامه ارتش جمهوری اسلامی سرشار از افتخارات ملی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ارتش نشان داده که نیرویی کارآمد است و نه تنها در بحث نظامی از توانایی های بالایی برخوردار می باشد بلکه در دیگر امور نیز کارنامه موفقی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در دیدار امیر طاهری، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور اظهار داشت: خدماتی که نیروی مردمی ارتش در بحث کرونا و امدادرسانی به بیماران و کادر درمانی انجام داده است ستودنی و قابل تقدیر است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ارتش بعد از پایان دوران دفاع مقدس همواره در خط مقدم خدمت به ملت بوده است، گفت: ارتش در عمل نشان داده که نیرویی کارآمد است و نه تنها در بحث نظامی از توانایی های بالایی برخوردار می باشد بلکه در دیگر امور نیز همواره کارنامه موفقی داشته و دارد.

آیت الله علما تصریح کرد: از همان روزهای نخستین شیوع کرونا در اسفندماه 98 ارتش سریعاً آمادگی کامل خود را برای مبارزه با این ویروس منحوس را اعلام کرد و از آن تاریخ تاکنون خدمات این نیروی انقلابی و ملی قابل توجه می باشد که این نشان می دهد که کارنامه ارتش سرشار از افتخارات بی شمار است.

در ادامه این دیدار، امیر طاهری نیز در سخنانی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کاملی برای هرگونه خدمت و امدادرسانی به ملت ایران در هر کجای این سرزمین را دارد و این مهم را جزو وظایف میهنی خود می داند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور افزود: در بحث واکسیناسیون نیز ارتش ورود پیدا کرده است و در حال حاضر 2 مرکز سیار و ثابت برای این امر ایجاد نموده به طوری که روزانه بسیاری از هم استانی ها برای تزریق واکسن کرونا به این دو مرکز مراجعه می کنند.

امیر طاهری خاطرنشان کرد: همانطوری که ماه ها قبل اعلام شد، ارتش جمهوری اسلامی هر لحظه که نیاز باشد برای احداث بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونایی آمادگی کامل را دارد و در کمترین زمان نسبت به احداث این مرکز اقدام خواهد کرد.

براساس این گزارش، در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی امیر حیدری؛ فرمانده نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امیر طاهری تقدیم نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گردید./1400/پ210/

ارسال نظرات