۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۹۱۹۷۳

گروه اندک می تواند جریان ساز و استخوانی در گلوی کفار باشد

گروه اندک می تواند جریان ساز و استخوانی در گلوی کفار باشد
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی گفت: یک سید حسن نصرالله استخوانی در گلوی کفار و استکبار است، پس گروه اندک نیز می تواند جریان ساز و موثر در دنیا باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، استاد قرآن حوزه علمیه با بیان اینکه گمشده بشریت چیست، بیان کرد: کره زمین رهبر لایق می خواهد و رهبر لایق و شایسته گمشده بشریت است، رهبری که قانون خدا را درآن به اجراء در آورد.

وی با بیان اینکه آیا در عصر ظهور دانشمندان جهان سخن امام زمان (عج) را می پذیرند، ابراز داشت: قطعاً این امر محقق خواهد شد، همچنانکه در زمان سلیمان پیامبر جنیان مطیع این پیامبر الهی شده و در زمان شاه و بحبوحۀ انقلاب نیروهای هوایی به امر حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

این استاد تفسیر و قرآن با اشاره به اینکه آیا می توان در دوران ظهور مقابله با سلاح های پیشرفته امروزی قابل توجیه است، اظهار کرد: امام خمینی با چند نفر بسیجی در مقابل نیروهای شرق و غرب ایستاد، قرآن می فرماید" مردم گروه گروه وارد اسلام می شوند" امام عصر (عج) با نیروی مردمی در مقابل زمامداران ظالم و خونخوار جهانی خواهد ایستاد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ممکن است با یک تحول دل ها به سمت امام زمان (عج) بگراید، چنانچه قرآن می فرماید با معجزه حضرت موسی(ع) و احساس عجز ساحران، مردم و گروه ساحران متحول شدند، چه بسا در عصر ظهور اینگونه اتفاقاتی رخ بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اینکه آیا گروه کم می تواند در دنیا اثرگذار باشد، اظهار داشت: بله، یک سید حسن نصرالله استخوانی در گلوی کفار و استکبار است، رجایی بعد از انقلاب و ریاست جمهوری اش در سازمان ملل اجازه ملاقات به رئیس جمهور آمریکا نداد، پس گروه اندک نیز می تواند جریان ساز و موثر در دنیا باشد.

استاد حوزه علمیه در پایان با تأکید براینکه انتظار به معنای دست روی دست گذاشتن نیست، اذعان کرد: انتظار یعنی انسان منتظر نور است اما لامپ را هم روشن می کند، با قرائت و توجه به دعای ندبه و عهد، انتظار را برای خود شکوفا کنیم.

ارسال نظرات