۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۹۲۸۴۴
حجت الاسلام محیطی تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری همایش «علوم انسانی اسلامی با محوریت اندیشه علامه مصباح»

جزئیات برگزاری همایش «علوم انسانی اسلامی با محوریت اندیشه علامه مصباح»
حجت الاسلام محیطی گفت: برای برگزاری همایش علوم انسانی اسلامی با محور اندیشه علامه مصباح ۵۴ مرکز دانشگاهی و فرهنگی با موسسه امام(ره) همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محیطی، دبیر اجرایی همایش بین‌المللی علوم انسانی اسلامی با محور اندیشه علامه محمدتقی مصباح یزدی(ره) با اشاره به برگزاری این همایش در دی ماه 1401 اظهار داشت: ریاست این همایش برعهده آیت الله رجبی است و دبیر علمی آن دکتر علی مصباح برعهده دارد.

وی با اشاره به برگزاری کمیته های علمی و جلسات تخصصی ابراز کرد: برای برگزاری این همایش  ۵۴ مرکز دانشگاهی و فرهنگی کشور با موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) همکاری دارند و پژوهشگران و نخبگان حوزوی و دانشگاهی تا ۳۰ آبان برای ارسال چکیده مقاله و تا پایان اسفند هم برای ارسال اصل مقالات به این همایش فرصت خواهند داشت.

دبیر اجرایی همایش ادامه داد: سایت سه زبان عربی، انگلیسی، فارسی همایش راه اندازی شده و آدرس آن www.ihsam.iki.ac.ir است و تنها مرجع رسمی برای ارسال چکیده مقالات خواهد بود.

وب افزود: رتبه همایش علمی _ پژوهشی و با مجوز ISC است و آثار برگزیده همایش نیز به زبان های انگلیسی، اردو، عربی و آلمانی ترجمه خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محیطی، در بیان محورهای این همایش تصریح کرد: «دیدگاه علامه مصباح در چیستی»، «امکان و اعتبار علوم انسانی اسلامی»، مبانی «هستی شناسی»، معرفت شناسی»، «انسان شناسی»، «ارزش شناسی» و «دین شناسی» برخی محور‌های مطرح در همایش است.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتری می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۳۴۲۹ تماس بگیرند.

ارسال نظرات