۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۹۳۶۵۱

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه مرکز خدمات معرفی شد

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه مرکز خدمات معرفی شد
مراسم معارفه مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه و تودیع مدیرعامل سابق این صندوق امروز برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم معارفه آقای حامد نیکزادیان مدیرعامل صندوق شجره طیبه مرکز خدمات و تودیع حجت الاسلام و المسلمین ستوده مدیر عامل سابق این صندوق عصر امروز با حضور رئیس مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات در این جلسه با قدردانی از خدمات و زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستوده مدیر عامل سابق صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه، آقای نیکزادیان را شخصی دلسوز و خدمتگزار معرفی کرد و برای ایشان در این مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

آقای نیکزادیان نیز با قدردانی از اعتماد رئیس مرکز خدمات و زحمات مدیرعامل سابق صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه، همکاری و تعامل خوب معاونان ستادی برای گسترش فعالیت‌های صندوق را خواستار شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین ستوده مدیر عامل سابق صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات که پس از رحلت مدیرکل سابق مرکز خدمات قم به‌عنوان مدیرکل این مرکز انتخاب شد از همکاری‌های خوب کارکنان صندوق قرض‌الحسنه قدردانی و برای مدیرعامل جدید صندوق آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در این مراسم با حکم رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی در مسئولیت مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات ابقا شد.

ارسال نظرات