۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۹۴۶۹۲
معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه:

دروس مدرسه عالی آیت الله بروجردی کرمانشاه به صورت حضوری برگزار می شود

دروس مدرسه عالی آیت الله بروجردی کرمانشاه به صورت حضوری برگزار می شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صلاحی گفت: کلاس های درس طلاب مدرسه عالی آیت الله بروجردی کرمانشاه به صورت حضوری دایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حسین صلاحی امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه به وضعیت آموزش ها و کلاسهای مدارس علمیه استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های آموزشی حوزه علمیه استان کرمانشاه براساس بخشنامه ها و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کروناست و هر تصمیمی که در بخش دایر شدن کلاس ها اتخاد گردد باید مطابق با شرایط جامعه می باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه افزود: در حال حاضر  وضعیت کرونا در کرمانشاه به سه بخش تقسیم می شود، در برخی از شهرستان ها شاهد وضعیت زرد و نارنجی هستیم و در شهرستانی همانند پاوه شرایط قرمز مستولی است، البته شرایط برگزاری کلاس های درس در وضعیت زرد و نارنجی به یک نحو می باشد.

حجت الاسلام صلاحی تأکید کرد: در حال حاضر بخشی از مدارس علمیه به صورت مجازی کار آموزش را ادامه می دهند، برخی دیگر به صورت تلفیقی و در این بین مدرسه عالی آیت الله بروجردی کرمانشاه به صورت حضوری دایر می باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: البته شرایط برگزاری کلاس ها برای طلاب به گونه ای است که هر یک از طلاب با توجه به شرایط خود می توانند در این کلاس ها حضور پیدا کنند و هیچ اجباری برای حضور آنها در کلاس های درس نیست، زیرا بی شک برخی دارای مشکلات پزشکی یا اولیا سالمند هستند که ترجیح می دهند ادامه آموزش ها را به صورت مجازی ادامه دهند.

وی در پایان سخنان خود گفت: در صورت تثبیت وضعیت استان کرمانشاه در بحث کرونا و آبی شدن وضعیت تمامی کلاس های مدارس علمیه به صورت حضوری برگزار خواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات