۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۹۴۸۳۸
امام جمعه الیگودرز:

راهکارهای صیانت از ارزش های اخلاقی خانواده تبیین شود

راهکارهای صیانت از ارزش های اخلاقی خانواده تبیین شود
لرستان - حجت الاسلام سرلک به نقش طلاب خواهر در صیانت از ارزش های اخلاقی و قرآنی در خانواده اشاره کرد و گفت: باید راهکارهای صیانت از ارزش های اخلاقی خانواده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، عصر امروزدر  در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه (س) الیگودرز گفت: طلاب خواهرپرچمداران و حافظان صیانت از ارزش های اخلاقی و قرآنی در خانواده و اجتماع هستند.

امام جمعه الیگودرز افزود: از هر فرصتی باید برای بیان ارزش های دینی و قرآنی بهره گرفت و زمینه لازم برای تبلیغی اثر گذار فراهم شود.

وی در ادامه تصریح کرد: خواهران طلبه و مبلغ  با تلاش و انگیزه در راستای تبلیغ آموزه های اسلامی و قرآنی در جامعه گام بردارند و ارزش های دینی و اسلامی را در جامعه تبیین سازند.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی خواهران طلبه باید کارکردهای نهاد خانواده و راهکارهای صیانت از ارزش های اخلاقی تبیین شود.

وی بر ضرورت داشتن تلاش و پشتکار قوی تأکید کرد و گفت: داشتن اطلاعات علمی، تسلط بر مسائل روز و آگاهی از آسیب های اجتماعی از ضروریات مهم برای تبلیغی اثرگذار است.

امام جمعه الیگودرز بیان داشت: مبلغان با مطالعه و تحقیق به شبهات جوانان پاسخ داده و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات