۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۹۵۵۲۰

دیدار مسؤولان خبرگزاری رسا با امام جماعت مسجد جامع کرج

دیدار مسؤولان خبرگزاری رسا با امام جماعت مسجد جامع کرج
البرز - مدیرعامل و جمعی از مسؤولان خبرگزاری رسا با امام جماعت مسجد جامع کرج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل و جمعی از مسؤولان خبرگزاری رسا با آیت الله سید محمود مدرسی، امام جماعت مسجد جامع کرج دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله سید محمود مدرسی که از نوادگان حضرت آیت الله شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) موسس حوزه علمیه قم است، در این دیدار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب صفای باطن استاد گرانقدرشان، مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری را دارند، گفت: مطالبی که ایشان بیان می کنند بسیار با محتوا بوده و مشخص است برای این مطالب ساعت ها تمرکز، دقت و مطالعه فرموده اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز در کرج زمینه فعالیت های تبلیغی بسیار زیاد بوده و بسترها نیز فراهم است، ابراز کرد: از طلاب و مبلغان درخواست داریم تا به این شهر بیایند و به کار تبلیغی بپردازند، چراکه همه بسترهای لازم برای انجام فعالیت های فرهنگی مهیا است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه کرج همچنین بر ضرورت حضور فعال روحانیت در جامعه در راستای مقابله با فعالیت عرفان های کاذب، مسیحیت، بهائیت و صوفیه تأکید کرد و گفت: رسانه های حوزوی طلاب را برای حضور در کرج و فعالیت تبلیغی در این شهرستان تشویق کنند.

همچنین حجت الاسلام محققی در این دیدار یکی از کارویژه های روحانیت را پس از انقلاب مانند گذشته وعظ و تبلیغ دین برای اقشار مختلف جامعه، خصوصا جوانان که در معرض اغوائات فرهنگ مهاجم غربی قرار دارند دانست و بیان کرد: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم خصوصا در فضای مجازی دست به هجمه های زیادی زده است و می خواهد عقاید، گرایش ها و سبک زندگی جوانان را به طور کلی دچار استحاله کند.

وی تصریح کرد: امروز ائمه جماعت مساجد در خط مقدم مصاف با دشمن در عرصه جنگ نرم حضور دارند؛ پس باید مسئولان امر و دلسوزان انقلاب، آنان را تجهیز و تقویت کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
مسیحیت تبشیری در کرج جنجالی بپا کرده ، باید حوزه کاری کند.
1
0
ابو لعل
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
قضايا الطوائف الباطلة من العدو. الغطرسة العالمية تشن فتنة ضد الإسلام والمسلمين كل يوم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
ما سبق صحيح ، لكن يجب أن تعلم أنه للأسف يوجد عداوة للإسلام وتيارات معادية للإسلام في أي وقت ، لكن شكله يتغير في كل فترة ، لذلك يجب أن يكون العلماء دائمًا في الميدان وألا ينفصلوا أبدًا ، ولا بد من التضحية. على أن يشرح العلماء للناس.
1
0