۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۹۶۳۸۴
استاندار هرمزگان:

بهره گیری از گنجینه صحیفه سجادیه، لازمه رفع تشنگی معنوی بشر امروز است

بهره گیری از گنجینه صحیفه سجادیه، لازمه رفع تشنگی معنوی بشر امروز است
هرمزگان - استاندار هرمزگان گفت: بهره گیری از گنجینه صحیفه سجادیه، لازمه رفع تشنگی معنوی و معرفتی بشر امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، فریدون همتی، طی سخنانی در همایش حضرت زین العابدین(ع) و نیز افتتاحیه ساختمان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که در قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه و به خصوص روز مباهله ابراز داشت: ما باید با کار فرهنگی و تبلیغی قوی و هوشمندانه ، به دنبال توسعه معرفت شناسانه نسبت به اهل بیت(ع) و از جمله امام سجاد(ع) باشیم و در این راستا با بهره گیری از گنجینه ای همچون صحیفه سجادیه به دنبال رفع تشنگی های معنوی و معرفتی بشر امروز باشیم.

وی افزود: از این حیث تلاش شما عزیزان و بانیان و حامیان تشکیل چنین مرکزی در شهر مقدس قم و در جوار حرم ملکوتی حضرت معصومه(س) اقدام بسیار ارزشمندی است که ان شاءالله در آینده بیش از پیش از برکات این اقدام معنوی و فرهنگی بهره مند خواهیم شد.

وی گفت: به مدت یازده سال است که به جهت برگزاری کنگره صحیفه سجادیه، استان هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است و بسیاری از مردم این استان را به نام امام سجاد(ع) می شناسند.

حجت الاسلام و المسلمین کفیل، رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه نیز با اشاره به این که این ساختمان ، تنها ساختمان اختصاصی با موضوع صحیفه سجادیه است، بیان داشت: امروز ما رسالت بسیار سنگینی در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) و به خصوص معارف به یادگار مانده از حضرت سجاد(ع) از جمله صحیفه سجادیه داریم که باید با کارهای علمی و پژوهشی قوی به درستی به این وظیفه عمل کنیم.

وی افزود: باید از خدای متعال بخواهیم که به ما توفیق دهد تا صحیفه سجادیه را از غربت درآوریم و بر این اساس مشمول آن حدیث معروف شویم که خدا رحمت کند کسانی را که امر اهل بیت(ع) را در جامعه احیا می کنند.

ارسال نظرات