۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۶۹۷۶۵۲
آیت الله عبداللهی:

مشکلات و دغدغه های پرستاران برطرف شود

مشکلات و دغدغه های پرستاران برطرف شود
کرمانشاه ـ آیت الله عبداللهی گفت: در دو سال اخیر پرستاران در عمل نشان دادند که حاضرند برای حفظ جان هم وطنان از جان خود مایه بگذارند که این یک ارزش دینی و انسانی والاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی امروز در دیدار با جمعی از پرستاران نمونه بسیجی کرمانشاه اظهار داشت: بین پرستار و زندگی و سیره حضرت زینب کبری(س) شباهت های بسیاری وجود دارد زیرا وجود هر دوی اینها در راستای تیمار و پرستاری بوده و هستند.

این شاگرد برجسته حضرت امام(ره) گفت: پرستار از همان روزی که این حرفه را برای خود انتخاب می کند، در سختی و انجام رسالت بزرگی است، روزی در جبهه های جنگ رزمندگان را مداوا می کرد وامروز نیز در بحث ویروس منحوس کرونا نقش کلیدی و انسانی خود را نشان داده است.

آیت الله عبداللهی افزود: با شروع کرونا جهاد پرستاران نیز در برابر این بیماری آغاز گردید و در این مسیر این عزیزان مدافع سلامت شهدای زیادی را برای حفظ جان مردم فدا کردند.

این عالم برجسته کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: پرستار نشان داده است که در هر زمان وموقعیتی که باشد اولویت مهم برای او حفظ جان و سلامتی است، بنابراین کار و حرفه پرستای بسیار مقدس و والاست و باید همه قدردان آن باشیم.

این شاگرد برجسته حضرت امام(ره) در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه باید مشکلات و دغدغه های پرستاران را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر پرستاران در عمل نشان دادند که حاضرند برای حفظ جان هم وطنان از جان خود مایه بگذارند که این یک ارزش دینی و انسانی والاست./1400/پ210/

ارسال نظرات