۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۹۷۷۲۷
با حضور آیت الله حسینی خراسانی؛

از جدیدترین آثار مؤسسه دارالأعلام لمدرسة اهل البیت رونمایی شد

از جدیدترین آثار مؤسسه دارالأعلام لمدرسة اهل البیت رونمایی شد
آیین رونمایی از مجموعه کتب و آثار انتشارات موسسه دارالاعلام با حضور آیت الله حسینی خراسانی و جمعی از مسئولان و پژوهشگران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از مجموعه کتب و آثار انتشارات مؤسسه دارالاعلام عصر امروز با حضور آیت الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری، مسئولین و پژوهشگران این مجموعه برگزار شد.

حجت الاسلام کاظمی معاون پژوهشی این مؤسسه در این مراسم با اشاره به رویکرد پژوهشی نقد وهابیت مجموعه پژوهشی دارالأعلام لمدرسة اهل البیت(ع) گفت: بنای این مؤسسه نقد وهابیت و جریان تکفیری است که از سال ۸۹ با رویکرد پژوهشی تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه حیطه های وظیفه این مؤسسه تالیف کتب است، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ عنوان جلد کتاب تألیف شده است، امسال ۶۰ جلد کتاب حاصل زحمات پژوهشگران مؤسسه دارالاعلام رونمایی می شود که امروز ۵ جلد آن با حضور آیت الله حسینی خراسانی رونمایی خواهد شد.

معاون پژوهش مؤسسه دارالاعلام لمدرسة اهل البیت(ع) با تاکید بر اینکه ۱۳ نشریه سلفی پژوهی و در حدود ۸۷ مقاله به چاپ رسیده است، عنوان کرد: طلاب از ابتدای ورود به این مجموعه با رویکرد پژوهشی فعالیت های علمی خود را آغاز می‌کنند که فصلنامه سراج منیر با ۳۹ مورد اثر چاپ شده حاصل نتیجه این پژوهشگران است.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به دو سایت تخصصی و به هدف کمک یاری مبلغان مناطق تلفیقی از آن داشت: برای تغذیه فکری این مبلغان سایت الوهابیة و مخاطرالتکفیر راه اندازی شده که ۴۷۰۰ مقاله در این سایت بارگذاری شده است.

وی با اشاره به فعالیت در فضای مجازی ادامه داد: این نیاز احساس شد که باید در فضای مجازی قدم های محکم و مستحکم تری را برداشت لذا رسانه امت مدیا با این ضرورت را اندازی شد که ۲۶۰ کلیپ مجازی برای این فضا و با رویکرد تقابل اهل سنت در مقابل وهابیت بارگذاری شده است.

معاون پژوهش مؤسسه دارالاعلام با اشاره به کتابخانه تخصصی علامه شرف‌الدین خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ هزار جلد کتاب در این کتابخانه قرار داده شده است همچنین ۵۳۰۰ منابع شیعی و بیش از هزار و ۳۵۰ هزار جلد کتاب نقد وهابیت در این کتابخانه برای استفاده طلاب پژوهشگر فراهم گشته است./پ202/

ارسال نظرات