۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۹۸۰۶۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمنان با ابزار رسانه به دنبال القای ناامیدی در سطح جامعه هستند

دشمنان با ابزار رسانه به دنبال القای ناامیدی در سطح جامعه هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمنان با ابزار رسانه به دنبال القا یناامیدی در سطح جامعه و بین مردم هستند، باید در برابر این توطئه های ننگین دشمنان همواره هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: شاید برخی از مشکلات همانند مشکلات اقتصادی و معیشتی به نوعی مردم ما را درگیر خود کرده است، ولی باید دانست که امروز جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهانی یکی از ابرقدرت ها محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان با ابزار رسانه به دنبال القا ناامیدی در سطح جامعه و بین مردم هستند، باید در برابر این توطئه های ننگین دشمنان همواره هوشیار باشیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی  نباید اجازه دهیم دشمنان مسائل داخلی کشورمان را روایت و تفسیر به رای کنند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: دشمنان با ترفندهای مختلفی که دارند همواره جالی مظلوم و ظالم را عوض می کنند بنابراین نباید ملت ایران فریب این بازیهای خبیثانه دشمنان را بخورند و نیز نباید اجازه داد که دشمن برای ملت ایران نسخه بپیچد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در آستانه 27 آذرماه روز شهادت آیت الله مفتح و نیز وحدت حوزه و دانشگاه قرار داریم، امام(ره) می فرمود که حوزه و دانشگاه مانند ۲ فکر توانمند هستند که اگر در کنار هم قرار گیرند کارهای زیادی از آن ها ساخته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر فرا رسیدن ایام فاطمیه و اهمیت این روزها برای مومنین، گفت: حضرت فاطمه(س) به کرار مورد سفارش و تاکید رسول اکرم(ص) بوده اند و جایگاه این بانوی بزرگ اسلام به حدی است که خداوند متعال در شان و منزلت ایشان آیه قرآن را نازل کرده است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر خاطرنشان کرد: باید از مراسم و مجالس اقامه عزای حضرت فاطمه(س) نهایت بهره های معنوی و دینی را ببریم./1400/پ201/

ارسال نظرات