۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۹۸۴۶۸
حجت الاسلام احمدیان:

به دنبال تأمین محتوای فعالیت‌های دینی و فرهنگی هستیم

به دنبال تأمین محتوای فعالیت‌های دینی و فرهنگی هستیم
اصفهان _ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: جشنواره ملی شعر حضرت مادر با هدف حمایت از شعر و تأمین محتوا فعالیت های فرهنگی و دینی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عصر امروز در نشست خبری جشنواره شعر ملی حضرت مادر، دفتر تبلیغات اسلامی را نماد روشنفکری حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: همیشه دفتر تبلیغات اسلامی تلاش کرده است دستور رهبر انقلابی مبنی بر اینکه دفتر تبلیغات نماد روشنفکری باشد را محقق کند و اقدامات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات گویای این موضوع بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های خاص هنری اصفهان، خاطرنشان کرد: از مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی خواهشمندیم به شعبه اصفهان و دفتر تبلیغات اصفهان نگاه ویژه‌ای با عنایت به ظرفیت‌های اصفهان در عرصه‌های مختلف به منظور ترویج معارف اهل بیت داشته باشند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، شعر را منبعی برای بسیاری از هنرها دانست و تصریح کرد: سرود و مداحی و آواز و بسیاری از عرصه های هنری وابسته به شعر است و با تأمین محتوای دیگر هنرها باید حمایت ویژه‌ای از شعر داشته باشیم و این جشنواره هم با چنین هدفی فعالیت می‌کند و به دنبال تأمین محتوای فعالیت‌های دینی و فرهنگی در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام احمدیان با بیان اینکه جشنواره ملی شعر حضرت مادر با محوریت حضرت زهرا(س) و مادران اهل بیت(ع) در بخش‌های سروده، ترانه، تصنیف و مدح است، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ است و اختتامیه همایش همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد و داوری به صورت همزمان و هنگام اختتامیه انجام خواهد شد و البته پالایش‌هایی پیش از اختتامیه صورت خواهد گرفت. سایت مرسلات دفتر تبلیغات اسلامی و بسترهای در فضای مجازی در خصوص ارسال آثار در نظر گرفته شده است و رتبه‌های برتر هدایایی دریافت خواهند کرد و مجموعه آثار اگر در حد یک مجموعه آثار مطلوب برای چاپ کتاب باشد هم این کار انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از پوستر جشنواره شعر ملی حضرت مادر رونمایی شد./1304/

 

به دنبال تأمین محتوای فعالیت‌های دینی و فرهنگی هستیم

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات