۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۹۸۵۸۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت نسبت به تعیین استاندار کرمانشاه اقدام کند

دولت نسبت به تعیین استاندار کرمانشاه اقدام کند
آیت الله محمدی‌ عراقی گفت: دولت و وزارت کشور هر چه سریعتر نسبت به تعیین استاندار جدید کرمانشاه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی‌ عراقی امروز در جمع مدیران و مسؤولان شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: امروز مردم انتظار برخورداری از شرایط برابر را دارند و مسوولان هم وظیفه دارند این انتظارات را به بهترین شکل ممکن محقق سازند.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تمجید از مقاومت مردم گیلانغرب در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: شهری که مورد ستایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته شایسته عنوان دومین شهر مقاوم کشور است.

وی تصریح کرد: آموزه‌های اسلامی و قرآنی به ما آموخته است که باید به استقبال سختی‌ها رفت زیرا که سختی ها موجب رشد و کمال فردی و اجتماعی می شود و درجات و کمالاتی که خداوند برای بندگانش در نظر گرفته است جز از راه سختی امکان پذیر نخواهد بود و در کوران گرفتاری و سختی ها است که انسان رشد می کند.

آیت الله محمدی عراقی همچنین با اشاره به تصویب منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهرستان قصرشیرین به لحاظ احراز شرایط مناسب در مرز مشترک با اقلیم کردستان و بخش عربی کشور عراق ظرفیت مناسب را دارد و مسوولان باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا استان کرمانشاه به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت استفاده لازم را در جهت توسعه و ایجاد اشتغال بنماید.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان گیلانغرب، لزوم تقویت کشاورزی و همچنین دامپروری در کنار دامداری های صنعتی را با توجه به نیاز کشور مورد تاکید قرار داد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان از دولت و وزارت کشور خواست تا تکلیف مدیریت استان کرمانشاه هر چه زودتر روشن شود.

ارسال نظرات