۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۹۸۸۰۵
حجت الاسلام ذوالنور مطرح کرد؛

القای شبهه برخی خواص به سلامت انتخابات، از زمینه‌های شکل گیری فتنه ۸۸

القای شبهه برخی خواص به سلامت انتخابات، از زمینه‌های شکل گیری فتنه ۸۸
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به بی بصیرتی بسیاری از خواص در فتنه ۸۸، گفت: متاسفانه در این فتنه بسیاری از خواص سکوت اختیار کرده و موضع مناسبی اتخاذ نکردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه 9 دی که امروز با حضور چشمگیر روحانیون، اساتید، طلاب حوزه علمیه قم و اقشار مختلف مردم در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، با اشاره به حماسه 9 دی 88 گفت: امروز سالروز حماسه بزرگ، تاریخی و ماندگار ملت مقاوم، رشید و بصیر ایران اسلامی است که آخرین میخ را بر تابوت فتنه و فتنه گران کوباندند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمنان برای براندازی نظام اسلامی اظهار کرد: نظام سلطه در تقابل با نظام نوپای ملت شریف ایران از هر امکانات و ابزاری بهره برد و با جریان سازی ضد انقلاب و گروه های معاند افراد بسیاری را از این ملت شریف شهید کرد.

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همه توان خود را بسیج کردند تا با آشوب در کشور دو جبهه تقابل اجتماعی ایجاد کنند؛ اما با بصیرت انقلابی مردم ایران به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میدان های حضور اجتماعی مردم اظهار کرد: یکی از میدان های حضور اجتماعی مردم از حکومت اسلامی، اعلان رضایت مندی مردم از نظام اسلامی است که دشمنان سعی داشتند با القای تقلب در آرای مردم آنان را به نظام اسلامی بی اعتماد سازند و کشور را به آشوب بکشند.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به القاء و زمینه سازی برخی از خواص برای به آشوب کشیدن نظام اسلامی در انتخابات پیش‌و رو ابراز داشت: از حدود 5 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری، آقای هاشمی رفسنجانی در مراسم نمادین استقبال از ورود امام خمینی(ره) به ایران گفت: اگر شورای نگهبان و نیروهای امنیتی اجازه دهند امسال انتخابات خوبی خواهیم داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بعد از ادعای تقلب در انتخابات، شورای نگهبان اعلان کرد که حاضریم در مقابل دوربین ها و ناظران نامزدها صندوق ها را بازبینی کنیم و اگر ادعای شما صحیح بود انتخابات را باطل اعلام کنیم؛ اما خیلی از نامزدها زیر بار این موضع نرفته و این پیشنهاد را قبول نکردند.

حجت الاسلام ذوالنور با پرداختن به نقش خواص و لزوم موضع گیری آنان در عرصه های حساس اظهار داشت: متاسفانه در فتنه 88 بسیاری از خواص سکوت کرده و خاموشی اختیار کردند و رهبر انقلاب اسلامی به تنهایی در مقابل فتنه و فتنه گران ایستاده و مردم را هدایت و راهنمایی کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش صدا و سیما در خاموشی فتنه 88 گفت: دوربین های صدا و سیما به دنبال پیدا کردن کسانی رفتند که اصحاب رسانه آنان را به عنوان کشته های فتنه معرفی کرده بودند و این حرکت صدا و سیما باعث بیداری و هوشیاری هر چه بیشتر مردم در برابر فتنه و فتنه گران شد.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به شروع حرکت های مردمی در نقاط مختلف کشور برای محکوم کردن فتنه و فتنه گران افزود: تقریبا از روز هفتم دی ماه حرکت مردمی در مقابل فتنه گران شروع شد و تا چهاردهم دی ماه ادامه داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو عامل شکست ناپذیری مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان خاطرنشان کرد: عامل اول وجود رهبر فرزانه، بصیر و زمان شناس و شجاع بود که با بصیرت دهی بر عموم جامعه آنان را به میدان حضور آورد.

حجت الاسلام ذوالنور عامل دوم را بصیرت مردم و حمایت آنان از نظام اسلامی دانست و افزود: آگاهی مردم در مقابل فتنه و فتنه گران و بصیرت آنان در مقابل دشمنان باعث شد تا با حضور پرشور خود در صحنه، آتش فتنه را خاموش کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به وابستگی دولت آقای روحانی، فعالیت های انقلابی دولت آیت الله ابراهیم رئیسی را مورد توجه قرار داد و افزود: در دولت سیزدهم به اندازه ای واکسن وارد شده ‌که نیاز کشور را تامین کند در حالی که در دولت قبل ورود واکسن را به مساله تحریم گره زده بودند.

بر اساس این گزارش، روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم در این مراسم باشکوه شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه و آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی سر دادند و از فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام انزجار و برائت کردند.

ارسال نظرات