۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۹۹۰۰۲
حجت الاسلام والمسلمین مقامی در گفت‌وگو با رسا:

حوزه خواهان تعامل با دولت برای حل مشکلات مردم است

حوزه خواهان تعامل با دولت برای حل مشکلات مردم است
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: در دیدار رییس جمهور مطرح کردیم که حوزه علمیه در عین استقلال خواهان تعامل با دولت است تا برای پیشبرد منافع مردم گام های مؤثری برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در خصوص جلسه جمعی از اعضای این مجمع با آیت الله سیدابراهیم رئیسی گفت: حمایت خود را از جناب آیت الله رئیسی اعلام کردیم و خواهان تلاش بیشتر برای ملت و مردم شدیم.

وی در ادامه افزود: رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش هستند تا وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را بهبود ببخشند.

این استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: در این جلسه خواهان حل مسائل فرهنگی ملت شدیم، چون فرهنگ بسیار مهم است و علاوه بر اینکه اقتصاد ما در دولت قبل دچار صدمه شده فرهنگ نیز آسیب دیده است، از همین رو از رئیس جمهور درخواست کرده ایم علاوه بر این که به اقتصاد مردم می‌پردازند به مسائل فرهنگی نیز بپردازند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ۹ نفر از اعضای مجمع عمومی با رئیس جمهور دیدار داشتیم و مطرح کردیم که حوزه علمیه در عین استقلال خواهان تعامل با دولت با هدف پیشبرد اهداف دولت و انقلاب بوده تا در راستای پیشبرد منافع مردم در نظام اسلامی گام مؤثری برداشته شود؛ رئیس جمهور قول مساعد داد که نحوه تعامل و چگونگی تربیت دینی و مقوله فرهنگ در یک جلسه مجزا بحث شود.

وی با تأکید بر همت رئیس جمهور در خصوص گره گشایی از مشکلات جامعه، گفت: چون فرصت این جلسه کم بود مقرر شد انعکاسی از مشکلات کنونی در جلسه‌ای دیگر به رئیس جمهور ارائه شود و راهکار‌هایی در خصوص دیگر مشکلات بررسی شود.

ارسال نظرات