۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۹۹۱۰۵
رییس شوراری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

الگوگیری از مؤلفه های مکتب سلیمانی نیاز جامعه است

الگوگیری از مؤلفه های مکتب سلیمانی نیاز جامعه است
لرستان- حجت الاسلام حیات الغیب شهید سلیمانی را مایه افتخار جهان اسلام عنوان کرد و گفت: باید از مؤلفه های مکتب سلیمانی الگو گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، صبح امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: الگوگیری از مؤلفه های مکتب سلیمانی نیاز جامعه است.

رییس شوراری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: ولایت پذیری اعتقادی، عملگرایی نه شعارگرایی، دشمن شناسی، انسجام بخشی و وحدت بخشی مؤلفه های مکتب سلیمانی هستند.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی با زبان های مختلف و گویش های فراوان در جهان اسلام توانستند یک وحدت و انسجام در جهان اسلام به جود بیاورند که مایه افتخار جهان اسلام شوند.

حجت الاسلام حیات الغیب اظهارداشت: تفکر راهبردی در پیشبرد امور، خدمت رسانی به مردم، توجه به خانواده های شهدا و تکریم خانواده های آنان و جامعه نگری در مواجه با همه امور از دیگر مؤلفه های مکتب سلیمانی است.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه الگوگیری از این مؤلفه نیاز جامعه امروز بوده که باید مورد توجه و سرلوحه کار همگان قرار گیرد، عنوان کرد: امید است به عنوان سرباز ولایت در مسیر ولایت و در مسیر ی که امام و شهدا برای ما ترسیم کردند بتوانیم در مسیر و تحقق اهداف نظام در سایه هدایت های رهبری قدم برداریم./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
مرگ بر امریکا جنایت کار و ترامپ قاتل
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
این درد را تسکینی نیست.
کدام انتقام از این درد میکاهد، نمیدانم! مطمئنم بزرگی هر انتقامی به بزرگی غم رفتن تو نیست و این زخم را التیامی نیست.
بر خود نهیب میزنم چگونه است که "ما در خواب بودیم"! در آن لحظه..‌.
بزرگی جای خالی تو آنقدر هست که پر کردنش غمی دیگر باشد.
یاد و خاطرت با اندوه در قلب ما حک شده و هر چه شود تا ابد داغدار توایم.
درود فرمانده. سلام بر قاسم.
0
0