۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۹۹۸۴۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:

دین بزرگ ترین موهبت الهى به بشر است

دین بزرگ ترین موهبت الهى به بشر است
لرستان - حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه دین بزرگ ترین موهبت الهى به بشر است، گفت: گرايش انسان به دین امری ذاتي، عميق و ريشه‌دار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، ظهر امروز در جلسه بصیرتی که در جمع خواهران بسیجی پایگاه های حوزه حضرت زهرا(س) الیگودرز برگزار شد، گفت: انسان براى حل حیاتى ترین مشکلات خود، باید متواضعانه خود را در اختیار دین قرار دهد، چراکه دین بزرگ ترین موهبت الهى به بشر است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز تصریح کرد: دین از روز اول خلقت بشر، همراه او بوده و نخستین انسان آفریده شده نخستین پیامبر خدا نیز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گرايش انسان به دین امری ذاتي، عميق و ريشه‌دار است، چراکه دين نه ‌تنها تأمين‌كننده بسياری از نيازهای انسان بلكه خود نيازی بنيادين و نهفته در ژرفای وجود آدمی است، نياز انسان به دين امري جاویدان و زوال‌ناپذير است.

حجت‌الاسلام لرستانی گفت: اکنون که این موهبت عظیم در اختیار بشر قرار داده شده است عقل حکم مى کند که از ارزشمندترین هدیه الهى عالى ترین بهره بردارى صورت گیرد و چون بهره بردارى از هر چیز متوقف بر شناخت آن است، اگر انسان تمام سرمایه خود را در مسیر شناخت دین مصرف نماید به بیراهه نرفته است.

وی عنوان کرد: هدایت شرایط و مقدماتی دارد که معرفت از مهم‌ترین و اساسی‌ترین آن‌ها است، یعنی انسان برای آن که از هدایت دینی بهره‌مند شود باید از جهان ‌بینی استواری برخوردار باشد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات