۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۰۱۴۵۸
یک مقام مسؤول در دادگاه ویژه روحانیت در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

تشکیل بیش از ۱۰ پرونده برای صدرالساداتی/ حکم خلع لباس تعلیقی است

تشکیل بیش از ۱۰ پرونده برای صدرالساداتی/ حکم خلع لباس تعلیقی است
یک مقام مسؤول در دادگاه ویژه روحانیت با بیان اینکه حکم خلع لباس آقای صدرالساداتی تعلیقی است، گفت: حکم خلع لباس وی اکنون قابل اجرا و عملی نیست.

یک مقام مسؤول در دادگاه ویژه روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به توضیحاتی پیرامون حاشیه های پرونده صدرالساداتی و دروغ پردازی از سوی ایشان در فضای مجازی پرداخت و گفت: دادسرای ویژه روحانیت بنا ندارد پرونده هایی که بدان رسیدگی می شود را رسانه ای کند، اما چون آقای صدرالساداتی بعد از صدور حکم محکومیت، مسأله را در فضای مجازی مطرح کرده و واقعیت ها را به صورت کامل بیان نمی کند، از این رو ما به توضیحاتی پیرامون این پرونده می پردازیم.

وی با اشاره به اینکه پرونده های مختلفی از آقای صدرالساداتی در دادگاه ویژه روحانیت تشکیل شده است، ابراز داشت: آقای صدرالساداتی دارای بیش از ده پرونده در دادسرای دادگاه ویژه روحانیت است که اتهامات متعدد و شاکیان حقیقی و حقوقی داشته و همچنین وی دارای چند پرونده مفتوح بوده که هنوز منجر به صدور حکم نشده است.

این مقام مسؤول در دادگاه ویژه روحانیت در ادامه اظهار کرد: پرونده ای که منجر به صدور حکم درباره صدرالساداتی شده و ایشان روی آن در فضای مجازی مانور داده، تنها یک پرونده نبوده بلکه هشت پرونده بوده که وی در برخی از اتهامات تبرئه و در برخی پرونده ها نیز به جزای نقدی محکوم شده و  همچنین حکم خلع لباس دائم را نیز دارد.

وی با بیان اینکه حکم خلع لباس آقای صدرالساداتی تعلیقی است، تصریح کرد: حکم خلع لباس آقای صدرالساداتی اکنون قطعی نبوده و قابل اجرا نیست و اگر وی مدت دوسال سال مرتکب جرمی نشوند، این حکم اجرا نخواهد شد.

این مقام مسؤول در دادگاه ویژه روحانیت اظهار کرد: اگر آقای صدرالساداتی به مدت دو سال جرم دیگری مرتکب نشود، این حکم خلع لباس اجرا نخواهد شد و گویا که این حکم وجود نداشته است، اما اگر در مدت دو سال مرتکب جرم و محکوم شود به واسطه این جرم جدید حکم خلع لباس به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظرات