۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۰۱۷۳۳
به مناسبت دهه فجر صورت می گیرد؛

رکاب‌زنی دوچرخه سواران قمی تا بیت امام راحل

رکاب‌زنی دوچرخه سواران قمی تا بیت امام راحل
همایش بزرگ دوچرخه سواری همزمان با روزهای پرشکوه و به یادماندنی دهه‌ فجر، پانزدهم بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری جانشین کمیته تشکل های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی گفت: همزمان با ایام الله دهه‌ فجر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ فقیه بصیر و انقلابی، مرحوم آیت الله  صافی گلپایگانی، همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور نوجوانان، جوانان و عموم علاقمندان قمی، پانزدهم بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اصل این اقدام فرهنگی - ورزشی، حرکتی انقلابی و مردمی است گفت: به همت گروه جهادی ـ تبلیغی رشد، این اقدام برای چندمین بار با مدیریت ارزشمند حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مسرول کمیته‌ی تشکل های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی استان قم در حال برگزاری است که بحمدالله آمار ثبت نام نشان از آن دارد که از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

جانشین کمیته تشکل‌های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی قم با تاکید بر اینکه این اقدام ارزشمند در حقیقت، نشان از پویایی و شادابی نسل چهارم انقلاب اسلامی دارد، گفت: امروز ما به همه‌ی دنیا ثابت خواهیم کرد که نه تنها نسل سوم و چهارم، بلکه همه‌ی نسل های بوجود آمده‌ی بعد از انقلاب اسلامی، پایبند به ارزش‌های دین و انقلاب بوده و در راه میهن اسلامی و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای، به لطف الهی از همه‌ موانع دشمنان خواهد گذشت و تا آخر در این مسیر خواهند ماند.

حجت الاسلام قادری با تاکید بر اینکه ایمنی و سلامت دوچرخه سواران عزیز، نکته‌ای بوده که همواره مورد توجه مسئولان برگزار کننده بوده است، اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده، انشاالله همه‌ی رکاب‌زنان این همایش بزرگ، در تمام مسیر بیمه خواهند بود؛ ضمن آنکه در ابتدای مسیر، نکات لازم جهت رعایت موارد ایمنی به آنان تذکر داده خواهد شد.

وی ضمن تشکر از نهادها و ارگان هایی که نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه بهتر این حرکت فرهنگی - ورزشی با کمیته‌ی تشکل های مردمی و حوزوی ۱۹ دی داشتند، گفت: در طول مسیرهای پنج گانه، برادران ما در پلیس راهور، همکاری لازم را جهت عدم ایجاد راهبندان در نقاط مختلف شهر قم خواهند داشت؛ ضمن آنکه پیش بینی می شود در ساعات اولیه‌‌ی صبح جمعه، با حجم ترافیکی بالایی روبرو نباشیم.

جانشین کمیته‌ تشکل های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی استان قم افزود: با هماهنگی به عمل آمده، همه‌ی دوچرخه سواران از ساعت هفت و نیم صبح جمعه  پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰،  با همراه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسیرهای پنج گانه‌ی مشخص شده را تا میدان روح الله و بیت تاریخی امام خمینی رضوان الله علیه طی خواهند کرد و در نهایت مراسم قرعه کشی در مصلی قدس برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعات پایانی روز پنج شنبه برای ثبت‌نام در این همایش بزرگ دوچرخه سواری به نشانی اینترنتی: «https://survey.porsline.ir/s/UHdRyRx» مراجعه نمایند.

گفتنی است، این همایش، روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۷:۳۰ صبح از مسیرهای پنج‌گانه زیر آغاز شده و در مصلی قدس با اهدای ۴۳ جایزه ارزنده به شرکت کنندگان به پایان خواهد رسید.

مسیر شماره یک: میدان نبوت، پل امینی بیات، خیابان توحید، مصلی قدس

مسیر شماره دو: میدان مفید، میدان صدوق، ورزشگاه حیدریان، مصلی قدس

مسیر شماره سه: شهرقائم، خیابان کلهری، گلزار شهدا، خیابان چهارمردان، بلوار سمیه، خیابان دورشهر، مصلی قدس

مسیر شماره چهار: انصارالحسین، میدان شهید زین الدین، میدان امام خمینی، میدان سعیدی، حرم مطهر، خیابان اراک، مصلی قدس

مسیر شماره پنج: امامزاده شاه سیدعلی، بلوار۱۵ خرداد، بلوار عماریاسر، میدان روح الله، صفاییه، مصلی قدس

ارسال نظرات