۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۰۱۸۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

«جهاد تبیین» رمز بقای انقلاب اسلامی و نظام است

«جهاد تبیین» رمز بقای انقلاب اسلامی و نظام است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: «جهاد تبیین» رمز بقای انقلاب است لذا باید مبلغین بر این مهم در ایام دهه فجر توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی در دیدار با فعالان فرهنگی و مذهبی کرمانشاه، دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و در خصوص برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر اظهار داشت: امسال برای این ایام برنامه‌های متنوعی در سطح مساجد و محلات پیش‌بینی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: به‌منظور حفظ نقش مساجد و تبیین آن در شکل‌گیری انقلاب جشن های ملی و انقلابی در سطح مساجد برگزار می شود.

وی از حضور کاروان قرآنی انقلاب به مناسبت چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد: این کاروان روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه میهمان استان کرمانشاه هستند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: اساتید بین المللی قرآنی طی این دو روز در شهرستان‌های سرپل ذهاب، دالاهو، سنقر و کرمانشاه برنامه هایی را اجرا خواهند کرد که در شهر کرمانشاه این مراسم در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این کاروان یک گروه کامل را تشکیل می دهند که هم به روایتگری انقلاب می پردازند و هم قرائت قرآن را انجام می دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۳۰ مبلغ در سطح استان علاوه بر روایتگری حاج قاسم به تبیین و روایتگری انقلاب نیز مشغول هستند.

وی ادامه داد: همچنین سلسله نشست های بصیرتی جهاد تبیین توسط ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های مختلف در حال اجرا است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط و برگزاری راهپیمایی، غرفه های متنوعی در طول مسیر راهپیمایی توسط تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها برپا می شود.

وی همچنین بر تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: «جهاد تبیین» رمز بقای انقلاب است لذا باید مبلغین بر این مهم در ایام دهه فجر توجه ویژه داشته باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات