۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۰۲۰۵۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

لغو مراسم معنوی اعتکاف در استان کرمانشاه

لغو مراسم معنوی اعتکاف در استان کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: با توجه به شیوع موج ششم کرونا در کرمانشاه و برای حفظ سلامت شهروندان، مراسم معنوی اعتکاف «رجبیه» در استان کرمانشاه لغو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: یکی از مراسم های معنوی شیعیان در جهان برگزاری مراسم اعتکاف است که هرساله از 13 تا پانزدهم رجب همزمان با سالگرد ولادت باسعادت امیرالمومنین(ع) برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: با این وجود با شیوع کرونا ار اسفندماه 28 تاکنون این مراسم معنوی در سه سال گذشته لغو شده است و طبق هماهنگی های صورت رفته این مراسم در هیچ کدام از شهرستان های کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: این تصمیم گیری براساس صلاحدید ستاد مبارزه با کرونای استان کرمانشاه اتخاذ شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه یادآور شد: حفظ سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است، بنابراین توصیه می‌شود مومنین اعمال مربوط به این روزها را در منزل انجام دهند.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنا بر تشخیص ستاد مبارزه به کرونای کرمانشاه به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر «امیکرون» از امروز هجدهم بهمن ماه به مدت 2 دهه هرونه برنامه در مساجد استان کرمانشاه لغو می شود./1400/پ210/

ارسال نظرات