۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۰۲۱۳۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم کرمانشاه:

مردم سالاری دینی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

مردم سالاری دینی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه تفکر مردم سالاری دینی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است، گفت: امام(ره) با ارائه این تفکر غبار را از چهره دین زدود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در مراسم افتتاح یادمان شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در پایشگاه نفت کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: آنچه که تفکر حاج قاسم سلیمانی را به یک مکتب تبدیل کرد، رفتار، گفتار و منش این شهید والامقام بود که همه را از اصول اسلام، قرآن، زندگی رسول خدا(ص) و ائمه مانند اخلاص کار برای خدا، صداقت و شجاعت، عقلانیت و تدبیر در امور، گرفته بودند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به ضرورت جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: زمانی که ضرورت، ضرورت جهاد بود، بعد از جنگ تحمیلی جهاد خدمت رسانی ضروری شد اما امروز با توجه به هجمه، توطئه و دسیسه‌های دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ای، جهاد تبیین ضرورت دارد یعنی دستاوردهای بزرگ انقلاب را براساس حقیقت و واقعیت با مستند و زبان رسانه به اطلاع مردم برسانیم.

وی ادامه داد: امروز معاند خارج نشین در بحث انکار دستاوردهای انقلاب اسلامی بیکار ننشسته است و دست به هر توطئه ای برای تحریف حقایق این انقلاب می زند که این را باید توطئه ای خطرناک علیه ارزش های دینی و اسلامی دانست.

حجت الاسلام جلیلیان یادآور شد: دشمن کارش دشمنی است، اما نمی‌شود از گفته عده‌ای در داخل کشور که حتی در طول انقلاب اسلامی خود مسؤولیت داشتند ولی در مورد دستاوردهای انقلاب با شک و تردید حرف می‌زنند گذشت، به همین خاطر جهاد تبیین ضرورت دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه کفت: از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی همین بس که تمام سرنوشت و مسؤولیت اداره کشور به دست خود ماست حتی اگر تصمیم اشتباهی گرفته شود، نه مانند دوران رژیم ستمشاهی که سفارت بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند و در بعد نظامی مستشاران آمریکایی چند برابر ارتشیان ما حقوق بگیرند و کاملا وابسته بودیم،  اما الان قدرت نظامی ما در منطقه زبانزد است و در عرصه پهبادی و موشکی در جهان حرف برای گفتن داریم.

وی با اشاره به اینکه تفکر مردم سالاری دینی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: امام(ره) با ارائه تفکر مردم سالاری دینی و ولایت فقیه غبار را از چهره دین پس از قرن‌ها سکوت و گوشه نشینی زدود و آن را به عنوان یک تفکر مهم سیاسی حکومت داری در جهان مطرح کرد و امروز به واسطه همین تفکر ایران در جهان قدرتمند است.

حجت اسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: به واسطه حکومت دینی، نعمت و برکت فرماندهی کل قوا بر عهده یک مرجع دینی است که همین امر باعث شده تا ایران در بسیاری از ابعاد نظامی، سیاسی به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح باشد./1400/پ210/

ارسال نظرات