۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۷۰۲۲۸۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم فعالیت دانش آموزان در راستای «جهاد تبیین»

لزوم فعالیت دانش آموزان در راستای «جهاد تبیین»
کرمانشاه ـ آیت الله علما بر لزوم فعالیت دانش آموزان در راستای «جهاد تبیین» تأکید کرد و گفت: تمام جنبه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انقلاب باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم افتتاح دبیرستان انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، از دانش آموزان به عنوان جهاد گران تبیین یاد کرد و از آنان دعوت کرد موفقیت های بزرگ انقلاب را تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: از دانش آموزان تشکر می کنم که با نمایشگاه خود تمام رخدادهای انقلاب را تبیین کردند، چون تبیین انقلاب از وظایف مهم همه ماست و تبیین باعث روشنگری می شود.

وی افزود: تمام جنبه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انقلاب باید تبیین شود، دانش آموزان خوب می توانند ارزش های انقلاب را تبیین کنند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید نسل جوان را توجیه کنیم زیرا در راستای تبیین انقلاب اسلامی است و همین نسل امروز می توانند عظمت انقلاب اسلامی را به آینده انتقال دهند.

براساس این گزارش در حاشیه این افتتاح نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان برپا گردید که مورد تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه قرار گرفت./1400/پ210/

ارسال نظرات