۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۰۲۵۵۰
به مناسبت ولادت حضرت علی و گرامیداشت روز پدر؛

اولین رویداد همخوانی «پدر فرزندی» برگزار می شود

اولین رویداد همخوانی «پدر فرزندی» برگزار می شود
اولین رویداد همخوانی «پدر فرزندی» از ولادت حضرت علی(ع) تا ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محسن جمالی «مدیر بنیاد فرهنگی صبح ظهور» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری و جلوگیری از پیری جمعیت و همچنین ایجاد فضای شاد و جذاب در فضای خانواده، اولین رویداد همخوانی «پدر فرزندی» برگزار می شود.

وی گفت: این رویداد به مناسبت 13 رجب و گرامیداشت روز پدر، از ولادت حضرت علی(ع) تا ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار می گردد.

مدیر بنیاد فرهنگی صبح ظهور در خصوص جوایز این رویداد تصریح کرد: به بهترین آثار ارسال شده به این رویداد، ۳۰ قطعه فرش متبرک حرم ‌امام حسین(ع) و حرم‌ امام رضا(ع) و 10 جایزه 500 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت کننده در این رویداد افزود: رویداد مذکور، به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه شهاب دانش و استودیو الغدیر در بستر پیام رسان آیگپ برگزار خواهد شد.

جمالی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد، می بایست به سایت بنیاد فرهنگی صبح ظهور به نشانی اینترنتی www.s-zohor.ir مراجعه کرده و متن شعر و موزیک خام را دریافت کرده و پدر و فرزند همراه با هم شعر مورد نظر را بخوانند و با توجه به توضیحات مندرج در سایت مذکور، اثر خود را ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان با شماره 09125517057 ارتباط برقرار کرد./822/

اولین رویداد همخوانی «پدر فرزندی» برگزار می شود

ارسال نظرات