۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۷۰۲۷۱۲
دبیر کشوری جشنواره علامه حلی:

جشنواره علامه حلی فرصتی برای شکوفایی استعداد پژوهشی طلاب است

جشنواره علامه حلی فرصتی برای شکوفایی استعداد پژوهشی طلاب است
لرستان- حجت الاسلام مازنی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی، گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی برای شکوفایی استعداد پژوهشی طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد صالح مازنی، بعدازظهر امروز در دیدار با مدیر و معاونین پژوهش حوزه علمیه لرستان، گفت: جشنواره علامه حلی از سال 1386 آغاز به کار کرده است.

دبیر کشوری جشنواره علامه حلی افزود: از ابتدای کار این جشنواره تاکنون از کل  کشور 130 هزار اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حجت الاسلام مازنی در ادامه به اهمیت برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری جشنواره علامه حلی بستری مناسب برای تشویق و ترغیب طلاب به انجام فعالیت های پژوهشی است.

وی به ایجاد رقابت سالم بین طلاب در عرصه پژوهش اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره علامه حلی فرصتی را فراهم ساخته تا استعددادهای طلاب کشف و شکوفا شود.   

حجت الاسلام مازنی با بیان اینکه تقویت فعالیت پژوهشی طلاب امری مهم و مورد توجه است، گفت: در این راستا باید از برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی استفاده شود.

دبیر کشوری جشنواره علامه حلی اظهارکرد: طلاب باید در انجام این رقابت پژوهشی به نیازهای جامعه و حوزه علمیه توجه داشته باشند و انجام فعالیت های پژوهشی بتواند به نیازهای جامعه پاسخ بدهد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات