۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۰۳۲۵۴
امام جمعه کرمانشاه:

اشرافی گری با آرمان انقلاب و این نظام اسلامی در تضاد است

اشرافی گری با آرمان انقلاب و این نظام اسلامی در تضاد است
کرمانشاه ـ آیت الله مصطفی علما گفت: زندگی اشرافی گری با آرمان انقلاب و این نظام اسلامی در تضاد است، زیرا کسانی که زندگی اشرافی دارند عملا از مردم و خداوند دور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که باید تحرک اقتصادی داشته باشیم و این اندیشه را دنبال کنیم بی شک این کلام معظم له چراغ راه ما برای آینده خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی زندگی اشرافی گری با آرمان انقلاب و این نظام اسلامی در تضاد است، زیرا کسانی که زندگی اشرافی دارند عملا از مردم و خداوند دور هستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن مبعث رسول اکرم(ص) افزود: روز مبعث رسول خدا از این جهت برای همه عالمیان حاضر اهمیت است که در این روز بزرگ عقلانیت و معنویت در برابر کفر و جهل قرار گرفت.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز رسول اکرم(ص) اخلاق نیکو و پسندیده این حضرت بود تا جایی خداوند متعال ایشان را دارای «خُلق عظیم» معرفی می کند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام همواره انسان را به تفکر و تعقل دعوت می کند، افزود: روایات بسیاری در اسلام داریم که همواره انسان را به تفکر دعوت می کند تا جایی که در روایتی آمده است که گاهی ثواب ۷۰ سال عبادت با تفکر کردن ممکن است زندگی انسان را عوض کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه باید همه در مسیر الهی حرکت کنیم و بندگی خود را در عمل نشان دهیم، یادآور شد: خداوند انسان را آفرید که بنده خوبی برایش باشد، چه چیزی بهتر از بندگی پروردگار برای انسان می تواند تا این حد ارزشمند باشد./1400/پ201/

ارسال نظرات