۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۰۳۵۷۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز مطرح کرد؛

بعثت پیامبر اکرم؛ انقلابی بزرگ بر ضد جهل، گمراهى و فساد

بعثت پیامبر اکرم؛ انقلابی بزرگ بر ضد جهل، گمراهى و فساد
لرستان- حجت الاسلام لرستانی بعثت را نقطه آغازین اسلام عنوان کرد و گفت: بعثت، انقلابی بزرگ بر ضد جهل، گمراهى و فساد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی، در مراسمی که در جمع پرسنل سپاه به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار شد، با تبریک عید مبعث گفت: واقعه بعثت پیامبر(ص) بزرگترین حادثه الهی در تاریخ حیات بشریت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز با بیان اینکه واقعه بعثت آغاز رسالت آخرین پیامبر الهی و شروع دعوت به آخرین دین یعنی اسلام و آخرین کتاب و معجزه جاویدان یعنی قرآن در سلسله ارسال پیامبران از سوی پروردگار است، افزود: این عید بزرگ از اهمیت و منزلت بالایی برای هدایت بشراز منظر آموزه‌های دینی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: بعثت درحقیقت، نقطه آغازین اسلام است؛ چراکه دین اسلام که در سال‌های نخستین خود با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد و بعدها در سراسر جهان انتشار یافت و دل‌های فراوانی را به سوی خود جذب کرد.

حجت الاسلام لرستانی تصریح کرد: نخستین و اساسی‌ترین هدف بعثت پیامبران، دعوت به توحید ویکتا پرستی و نفی هرگونه شرک و طاغوت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز گفت: بعثت‏، انقلاب بزرگی بر ضد جهل، گمراهى، فساد و تباهى است.

حجت الاسلام لرستانی تصریح کرد: نجات و سعادت جامعه اسلامی در این برهه زمانی پایبندی به دین مبین اسلام و دوری از گناه و فساد های اخلاقی است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات