۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۰۳۷۶۷

بازدید مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه از خبرگزاری رسا

بازدید مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه از خبرگزاری رسا
حجت الاسلام عباس اسکندری ضمن حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا، از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم قبل از ظهر امروز ضمن حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا، از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های آن قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل و مسؤولان خبرگزاری رسا در جریان این بازدید به ارائه گزارش هایی از عملکرد بخش های مختلف این رسانه حوزوی پرداختند.

حجت الاسلام اسکندری در جریان این بازدید با اشاره به برنامه ریزی دقیق خبرگزاری رسا در پیشبرد و انجام وظایف محوله خود، نقش رسانه در جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و خواستار توفیق و موفقیت روز افزون افسران جبهه فرهنگی در این زمینه شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه افزود: حفظ نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وظیفه ما است و عمل برخلاف این جهت، عمل به خطوط قرمز است و کسی حق ندارد نسبت به دستاورد عظیم انقلاب اسلامی نگاهی مغرضانه بیندازد و یا درباره آن کوتاهی کند.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به اینکه خاستگاه تشیّع حوزه های علمیه حفظ می شود ابراز داشت: مسئله حوزه علمیه برای ما مسئله مهمی است و مردم به حوزه علمیه و دین معتقد هستند.

ارسال نظرات