۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۰۳۸۱۱
با سخنرانی آیت الله رجبی؛

همایش جهاد تبیین؛ موانع، راهبردها و راهکارها برگزار شد

همایش جهاد تبیین؛ موانع، راهبردها و راهکارها برگزار شد
همایش جهاد تبیین؛ موانع، راهبردها و راهکارها با سخنرانی آیت الله رجبی، حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی و حسن عباسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همایش جهاد تبیین؛ موانع، راهبردها و راهکارها پیش از ظهر امروز با سخنرانی آیت الله رجبی، حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی و حسن عباسی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت الله رجبی در این همایش با اشاره به اینکه رهبرانقلاب جهاد تبیین را وظیفه هر روز ما می دانند، گفت: در این مسیر بیش از همه روحانیت باید در میدان جهاد تبیین باشد چرا که رسالت حوزه و روحانیت تبیین است.

وی روحانیت بدون جهاد تبیین را بی معنا دانست و اظهار داشت: وظیفه حوزه آشنایی نسل جوان با ارزش های اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است، دشمن را باید شناسایی کنیم و با منطق عقلانی و منطق نقلی و دینی پاسخگو باشیم و نسل جوان را در برابر تهدیدها صیانت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نیز در این همایش در سخنانی با تاکید بر جهاد تبیین تصریح کرد: دوستان انقلابی و دلسوزان انقلاب منتظر مجلس و نمایندگان نباشند، همه باید وسط میدان باشیم، دستور رهبری مبنی بر جهاد تبیین امری عمومی است، بنابراین همۀ ملت باید مطالبه گر باشند.

وی با اشاره به طرح تنظیم مقررات فضای مجازی عنوان کرد: معتقدم اقناع سازی و پیوست رسانه ای انجام شد اما تبیین ما فوق العاده ضعیف بود، اینکه می گویند با تصویب طرح همه چیز محدود می شود، دروغ محض است.

حسن عباسی هم در این همایش اینترنت را پادگان نظامی و دارای فرمانده دانست و خاطرنشان کرد: در جدال احسن به جای اینکه بگوییم فلان کار خواهد شد، بدون محافظه کاری باید به ملت بگوییم که اینترنت در دنیا در دستان نیروهای امنیتی است و در کشور ما اشتباهی به وزارت ارتباطات سپرده شده است.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: جهاد تبیین یعنی اطاعت نکردن از دشمن و جهاد تبیین ریشه در جهاد کبیر دارد.

ارسال نظرات