۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۰۳۹۵۰
قائم مقام دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی خبر داد؛

اعزام مبلغان جهادی با گروه های دانشجویی در ایام نوروز

اعزام مبلغان جهادی با گروه های دانشجویی در ایام نوروز
حجت الاسلام خرمی اجلالی از اعزام مبلغان حوزوی با گروه های جهادی در ایام نوروز خبر داد و گفت: همراهی مبلغان با گروه های جهادی دانشجویی سبب وحدت این دو قشر فرهیخته می شود.

حجت الاسلام حسین خرمی اجلالی قائم مقام دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در خصوص فعالیت‌های جهادی در نوروز گفت: از طلاب مبلغ خواستیم که برای تبلیغ در گروه‌های جهادی دانشجویی بر محور جهاد تبیین ثبت نام کنند.

وی افزود: اردو‌های جهادی دانشجویی در ایام نوروز و دیگر ایام سال برگزار می‌شود و این گروه‌ها از دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزوی درخواست روحانیون مبلغ را داشته و خواستار اعزام ۲۲۰ روحانی مبلغ شده اند.

این جهادگر حوزوی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های روحانیون در اردو‌های دانشجویی گفت: مبلغان ما در نوبت صبح به دانشجویان در کار‌های جهادی کمک می‌کنند و عصر‌ها نیز به فعالیت‌های فرهنگی در میان دانشجویان و مردم مناطق اعزامی می‌پردازند.

وی تأکید کرد: در ادبیات اردو‌های دانشجویی به مبلغان ما «فرهنگی داخلی» می‌گویند که با دانشجویان همراهی کرده و مایه دلگرمی آنان خواهند بود؛ برهه‌های اعزام در دو مقطع بوده که توسط خود گروه‌های جهادی تعیین می‌شود، اما عمدتا ۷ روزه است.

قائم مقام دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزوی در پایان خاطرنشان کرد: مبلغان ما به دانشجویان جهادی کمک خواهند کرد که این سبب نزدیک شدن دو قشر فرهیخته جامعه و وحدت بیش از پیش حوزه و دانشگاه خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
خدا قوت
0
0