۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۰۴۳۹۴
رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه مطرح کرد؛

حوزه علمیه، خاکریز اول در جهاد تبیین و شناساندن هویت دشمن

حوزه علمیه، خاکریز اول در جهاد تبیین و شناساندن هویت دشمن
حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه امروز ما باید به دشمن هجوم بیاوریم و دشمن پشت سر ما بدود گفت: شناساندن هویت دشمن وظیفه نخبگان و علمای دین است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در بازدید از خبرگزاری رسا، گفت: بنیان این انقلاب دینی و الهی است و ریشه در یک جایگاه عمیقی دارد که آن نگاه خداوند و اولیاء دین است.

وی با اشاره به اینکه تاکید خداوند بر حفظ دین نشان از شکست ناپذیر بودن دین اسلام دارد، اظهار داشت: مومنین اگر با آگاهی عالمانه و آگاهانه وارد صحنه شوند، دشمن ناکام و ناتوان خواهند بود و قطعاً ناچار به ترک صحنه خواهند شد.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم افزود: نباید وعده نصرت الهی موجب بی خیالی مومنین شود بلکه بشر امروز ماموریت های فراوانی دارد؛ جنگ رسانه ای از آغازین روزهای خلقت بوده و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت و دقت در کار رسانه ای گفت: نمونه کار شما را بیش از هر چیز فراوانی اش را در جامعه ان شاء الله شاهد باشیم، امروز دیگر نباید بنشینیم و کار مفهومی انجام دهیم، آن کار صورت گرفته بلکه باید مصداقی وارد شویم.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به تبیین پیامبر در واقعه غدیر عنوان کرد: امروز وظیفه ما این است که دریافت های خود را به نسل مخاطب و نیازمند برسانیم، تعبیر من چنین است که حج آخر پیامبر حج وداع نبود بلکه حج بلاغ بود.

وی ماجرای پس از رحلت پیامبر را بخاطر عدم قدرت تحلیل جامعه برشمرد و تصریح کرد: امروز اگر مردم ما توان و قدرت تحلیل را نداشته باشند، ممکن است دشمن در برخی موارد پیروز و موفق شود، شناساندن هویت دشمن وظیفه نخبگان و علمای دین است بلکه خاکریز اول حوزه های علمیه هستند.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با اشاره به جهاد تبیین خاطرنشان کرد: جهاد در جایی است که شرایط سخت و غیرعادی باشد، دشمن به دنبال دستبرد به نظام است لذا رهبر به تمام دلسوزان انقلاب دستور جهاد تبیین می دهد.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: امروز ما باید به دشمن هجوم بیاوریم و دشمن پشت سر ما بدود، ما باید سرعت عملمان را بالا ببریم و به تمام کسانی که قرار است این مسیر را طی کنند نقشه راه دهیم، این کار با کم کاری و راحت طلبی و عافیت طلبی ممکن نیست.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که هر کدام از ما یک ملت و امت باشد، دشمن از همه بخش های نیروهای انقلاب هراس داشته باشد، ملت در فراز و فرودهای انقلاب به خوبی امتحان پس دادند و برای ماندگاری انقلاب از جان و مال خویش گذشتند و همواره همراه ولایت بوده اند تا ان شاء الله این سرمایه عظیم را به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) برسانند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
..انتقاد
0
0