۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۰۵۰۱۵

وداع با شکوه گلستانی‌ها با پیکر آیت‌الله علوی‌گرگانی

وداع با شکوه گلستانی‌ها با پیکر آیت‌الله علوی‌گرگانی
حضور گسترده مردم انقلابی و ولایی در مراسم تشییع پیکر مطهر عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی ستودنی بود و گلستان در سوگ این عالم ربانی به عزا و ماتم فرو رفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر عالم ربانی، فقیه و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی که یکی از مفاخر بزرگ گلستان بود، امروز در میان سیل خروشان مردم و مسؤولان استان گلستان از میدان شهرداری به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان تشییع شد.

خیابان‌های شهرستان گرگان مملو از مردمان انقلابی و ولایی شد که برای آخرین‌بار آمده‌اند با این مرجع تشیع وداع کنند حال آسمان شهر هم مانند حال دلمان ابری و بارانی است گاهی طوفانی و گاهی می‌بارید.

سنگ تمام گلستانی‌ها در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله علوی‌گرگانی

مردم دارالمومنین گرگان امروز آمده‌ بودند تا یکی از مفاخر استان گلستان را بدرقه کنند چشمان خیل کثیر مردم با دیدن پیکر مطهر حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی اشکبار شد دیدن خودروی حامل پیکر مطهر حاج آقا و عمامه مشکی که بر تابوت ایشان بود دل‌های مردم را به سمت روزهای مبارک رمضان و خطبه‌های ناب ایشان می‌انداخت.

سنگ تمام گلستانی‌ها در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله علوی‌گرگانی

صدای مداح که با بلندگو می‌گفت «روح بلند علوی شد آسمانی ای عاشقان شد موسم آتش به جانی»، «از بین ما رفت فرزند زهرا، یادش گرامی، در سینه ما، آه و واویلا آه و واویلا»، «خداحافظ ای فرزند زهرا(س)» فضای شهر را حسینی کرد و دل‌های خیلی‌ها به سمت کربلا روانه شد امروز شهرستان گرگان و استان گلستان عزادار این عالم ربانی است و فردا شهر مقدس قم میزبان فرزند فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

پیکر مطهر عالم بزرگ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی صبح امروز بر روی دستان عاشقان به نظام و ولایت از حسینیه عاشقان ثارالله به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان تشییع شد و قرار است فردا در قم به خاک سپرده شود.

ارسال نظرات