۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۰۵۱۰۵
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله علوی حفظ نظام و پشتیبانی از رهبری را وظیفه آحاد ملت می دانست

آیت الله علوی حفظ نظام و پشتیبانی از رهبری را وظیفه آحاد ملت می دانست
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: حضرت آیت الله علوی گرگانی در هر ملاقات و دیداری حفظ نظام و پشتیبانی از رهبر انقلاب را یکی از وظایف خطیر آحاد امت اسلامی می دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر، نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: مرحوم آیت الله علوی گرگانی از جمله مراجع بزرگواری بود که هم اصالت خانوادگی و سیادت دودمان ایشان کنار علم و فضیلت موجب شده بود تا چهره محبوبی از ایشان در حوزه علمیه قم را رقم بزند.

وی افزود: خلق نیکوی محمدی (ص) مهرورزی و دستگیری از طلاب، بیان صریح و زیبا و برخورد متین و با صلابت و نیز چهره ای انقلابی و پشتیبان نظام و هم ناصحی دلسوز و مشفقی امین را از حضرت آیت الله علوی گرگانی ساخته بود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت آیت الله علوی گرگانی به مقام معظم رهبری علاقه ای وافر و ارادتی ویژه داشت، اظهار کرد: در هر ملاقات و دیدار حفظ نظام و دستاوردهای نظام و پشتیبانی از مقام معظم رهبری را یکی از وظایف خطیر آحاد امت اسلامی می دانست.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب بر تواضع و خلوص نیت این مرجع انقلابی تاکید کرد و عنوان داشت: در برخورد با مراجعین خود شخصاً در خدمت آنان قرار می گرفت و از ذخایر علمی، فرهنگی و معنوی حوزه علمیه قم محسوب می شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ادامه داد: تشییع باشکوه مردم قدردان گرگان و قم از مقام بلند و رفیع مرجعیت اثبات این حقایق است که مردمی بودن و زندگی توأم با تقوا و خدمتگزاری به مردم موجب عزت در دنیا و روسفیدی در آخرت خواهد بود.

وی با اشاره به درگذشت شیخ الفقهاء تصریح کرد: حوزه های علمیه که با گذشت 50 روز از درگذشت فقیه عالی مقام و مرجع بصیر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی داغدار بود، داغی بر داغ دیگر افزوده شد و فقدان حضرت آیت الله علوی گرگانی اتفاق افتاد، این ثلمه های وارد شده امید است با عنایت ویژه بقیه الله الاعظم (عج) رفع و رجوع شود.

ارسال نظرات