۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۰۵۶۳۱

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پی درگذشت حجت الاسلام شیروانی

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پی درگذشت حجت الاسلام شیروانی
کرمانشاه ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پی درگذشت حجت الاسلام محسن شیروانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پی درگذشت حجت الاسلام محسن شیروانی از طلاب جهادی این استان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ»

عَنِ النَّبِی (صلی الله علیه و آله و سلم):مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ مَاتَ شَهِیداً.

عروج ملکوتی سرباز با وفای حضرت حجت (ارواحناه فداء)، حجت الاسلام آقای محسن شیروانی، طلبه فاضل، مخلص، بی ادعا و مرد میدان‌های دفاع از مکتب انسان ساز اهل بیت (علیهم السلام) و تابع محض امامین انقلاب، در آستانه ماه بهار قرآن، ما را در غمی باورنکردنی فرو برد و حوزه علمیه کرمانشاه هم از وجود چنین چهره ارزشمند جهادی و تربیتی در میان نسل نوجوان و جوان محروم شد.

خدمات جهادی ارزنده آن عزیز سفر کرده در عرصه‌های مختلف به ویژه در تعظیم شعائردینی، برپایی مجالس میلاد و شهادت آل الله (علیهم السلام)، خصوصا محافل روضه محرم و صفر، تشویق و هدایت جوانان مستعد مسجدی به سرباز خانه حضرت حجت (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت صادقانه به محرومین و مستضعفین، حضور جهادی در بیمارستان‌ها در مبارزه با کرونا، همچنین داشتن روحیه و غیرت دینی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه، همیشه در یاد‌ها ماندگار است.

گرچه با رفتنش دلسوزان جبهه انقلاب اسلامی را داغدار کرد، سالیان مدیدی طول می‌کشد که جای این یَل میدان‌های دفاع از حریم ولایت پُر شود. اما به فضل الهی تربیت یافتگان اخلاق حوزوی او نخواهند گذاشت پرچمی که او بلند نمود، هرگز بر زمین نخواهد بماند.

هجرت دردناک این روحانی جهادی را به محضر امام عصر (ارواحنافداه) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت، هیئت‌های مذهبی و روحانیون جهادی، تسلیت و از خداوند متعال برای روح پُر فتوحش که اکنون سر سفره ارباب غریبش میهمان است، طلب غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم. /۱۴۰۰/

ارسال نظرات