۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۰۵۸۵۱
استاندار کرمانشاه با صدور پیامی:

۱۲ فروردین روز تجلی اراده ملت و خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب است

۱۲ فروردین روز تجلی اراده ملت و خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب است
کرمانشاه ـ امیری مقدم گفت: 12 فروردین سالروز اعلام نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی اراده ملت، خلق حماسه ای ماندگار و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه با صدور پیامی یوم الله ۱۲ فروردین را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

دوازدهم فروردین سالروز اعلام نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی و تبلور اراده ملت، خلق حماسه‌ای ماندگار و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. روزی که مردم برای تعیین سرنوشت خویش با وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی به لطف الهی و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) به پیروزی بزرگ دست یافتند. این افتخار عظیم روز جمهوری اسلامی نامگذاری و مشارکت بی نظیر مردم جلوه‌ای از مردم سالاری دینی و تجلی مشارکت و همدلی شد.

انقلاب اسلامی که با نثار خون فرزندان پاک خود و با رهبری‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست؛ در فروردین ماه ۱۳۵۸ زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت را فراهم کرد و مردم ولایتمدار، مومن، بصیر، هوشیار، غیور و دلیر ایران زمین برای تعیین سرنوشت خود و رهایی از استبداد با ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی رأی " آری" دادند تا آنچه را آرمان آزادی خواهی، استقلال، جمهوریت، اسلامیت و تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (ص) در ۲۲ بهمن ۵۷ بوده را محقق و با آرای خود تثبیت نمایند.

حماسه ماندگار و غرورآفرین ۱۲ فروردین با هوشیاری، آگاهی و بصیرت مردم الگویی برای مشارکت در تعیین سرنوشت با همدلی و همراهی، حرکتی آگاهانه شد و سربلندی و عزت ایران اسلامی عزیز را به همراه داشت و این اتحاد بی شک سبب تحکیم نظام شد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و درود به روح بلند شهیدان والامقام به ویژه قهرمان ملّت ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز حماسه افتخار و غرور مردم ایران در انتخاب جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف، مومن و انقلابی استان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق مردم در دولت مردمی که در آستانه قرن جدید موجی از امید و نشاط را با کار جهادی، انقلابی و تلاش شبانه روزی صادقانه و خالصانه برای حل مشکلات در دل‌ها زنده کرده اند، آرزوی سلامتی، صحت و سربلندی دارم.

ایمان دارم در گام دوم انقلاب، آغاز سده‌ی جدید و در سالی که با درایت حکمیانه رهبرمعظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است؛ با وفاق و همدلی و اعتقاد و باور به توان داخلی، خوداتکایی و خودباوری می‌توانیم با وجود تحریم‌های ظالمانه و تنگنا‌های اقتصادی مانند همه دوران سخت با اتحاد، انسجام، ایستادگی و مقاومت مسیر پیشرفت و توسعه استان را ادامه دهیم تا به برکت این سال نیکو زمینه تحقق عدالت، آرامش و سلامت را برای مردم فراهم کنیم. /۱۴۰۰/

ارسال نظرات