۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۰۶۰۵۸
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

تحصیل یک هزار و ۱۰۰ طلبه در مدارس علمیه لرستان

تحصیل یک هزار و ۱۰۰ طلبه در مدارس علمیه لرستان
لرستان- حجت الاسلام مهدوی خواه با اشاره به فعالیت ۱۳ مدرسه علمیه خواهران در لرستان گفت: در این مدارس یک هزار و ۱۰۰ طلبه در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: یک هزار و 100 طلبه خواهر در سطح دو و سه حوزوی در استان مشغول تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: امسال نیز به مناسبت سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش مدارس علمیه خواهران لرستان 380 نفر اعلام شده است.

وی در ادامه مهم ترین ملاک پذیرش را کیفیت محوری خواند و عنوان کرد: این آمار پذیرش متغییر خواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی خواه به انجام برنامه ریزی های تبلیغی، رسانه ای و اطلاع رسانی در زمینه پذیرش طلاب جدیدالورود اشاره کرد و گفت: ستادهای پذیرش در مدارس علمیه خواهران  سراسر استان نیز راه اندازی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: در این ستادها توسط کادر، اساتید و خواهران طلبه مشاوره های لازم به داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان ارائه می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: برگزاری کارگاه های حضوری و مجازی توجیهی تبلیغی ویژه کارگروه های سفیران رضوان و کنشگران فرهنگی اجتماعی را از دیگر برنامه های تبلیغی است که از سوی معاونت آموزش در زمینه پذیرش طلاب به صورت حضوری و انلاین برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات