۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۰۶۱۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برنامه های دینی و قرآنی در آموزش و پرورش تقویت شود

برنامه های دینی و قرآنی در آموزش و پرورش تقویت شود
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت برنامه های دینی و قرآنی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی، مؤمن، متعهد و کارامد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: حرکتی که آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، حرکتی رو به جلو بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اقدامات  آموزش و پرورش به ویژه در فعالیت های قرآنی و مذهبی که صورت پذیرفته و در این حوزه عملکرد استان ما رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه اما نباید در اجرای این برنامه های دینی و قرآنی دچار رکود شویم، اظهارداشت: باید با برنامه های کمی و کیفی در تمام ساحت های قرآن این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: ما نیاز داریم به محافلی که جنبه معرفت افزایی را داشته باشند و سطح آگاهی های دینی، معرفتی و بصیرتی در تمام سطوح و لایه‌های جامعه افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت برنامه های دینی و قرآنی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد: این مهم برای تربیت نسلی دینی و انقلابی و تحکیم بخشی باورهای دینی نسل نو ضروری است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های دینی و نهادینه سازی ارزش های دینی بین نسل نو و در جامعه لازمه ارتقای معنوی جامعه و مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی است./9451/پ202/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات