۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۰۶۵۶۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

اجرای طرح قرآنی محله محور توسط طلاب حوزه علمیه

اجرای طرح قرآنی محله محور توسط طلاب حوزه علمیه
لرستان-عزیزی گفت: طرح قرآنی محله محور به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط طلاب و مربیان قرآنی در مناطق شهری و روستایی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در مدارس علمیه اشاره کرد و بیان داشت: طرح قرآنی محله محور از برنامه های مهمی است که به همت طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این طرح قرآنی با حضور طلاب و مربیان قرآن و با هدف تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه های قرآنی در کنار دیگر برنامه های فرهنگی تبلیغی در مناطق شهری و روستایی برگزار می شود.

عزیزی ارائه مشاوره های سبک زندگی اسلامی ایرانی، عفاف و حجاب و تربیت دینی فرزندان، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، بیان احکام و برگزاری مسابقات قرآنی را از دیگر فعالیت مبلغان خواهر عنوان کرد.

وی به اجرای مسابقات حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مدارس علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: محافل جزء خوانی روزانه در مدارس و مصلی های شهرستان ها، محافل تفسیر قرآن در مدارس تا پایان ماه مبرک رمضان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: برگزاری برنامه ها و مسابقات قرآنی فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل نو و تحکیم باور و اعتقادات دینی نسل جوان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات