۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۷۰۶۶۱۰
در نشستی با اصحاب رسانه تشریح شد؛

روند تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی با طرح «بهار معنویت»

روند تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی با طرح «بهار معنویت»
حجت الاسلام بختیاری فعالیت معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص تبلیغ نوین با عنوان «بهار معنویت» را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمد بختیاری دبیر اجرایی طرح بهار معنویت در نشست خبری نشست خبری برنامه‌های ماه مبارک رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برای تبلیغ نوین در موسم تبلیغی سه ماه رجب، شعبان و رمضان در اولین قدم تیم پیام را شکل دادیم و ۴۰ جلسه همفکری با پژوهشگران عرصه معنویت انجام دادیم تا محتوای تولیدی مغایر با مبانی اسلامی نباشد.

وی در ادامه افزود: تعدادی از مبلغین در عرصه هنر رسانه و فضای مجازی داشتیم که لازم بود آموزش ببینند از همین رو کارگاه گرافیک تحت نظارت استاد جعفر پیشه برگزار شد و از حاصل فعالیت اعضای کارگاه ۲۴ بیلبورد شهری تولید شد که شهرداری‌های مشهد، تهران و اهواز همکاری کردند و در سطح شهر نصب کردند؛ برای کسانی که می‌خواهند به این عرصه‌های تبلیغی وارد شوند دوره‌های آنلاین و آفلاین برگزار شده است.

حجت الاسلام بختیاری تأکید کرد: دوره‌های دیزاینر و مدیریت محتوا در فضای مجازی در سایت برای علاقه‌مندان موجود است و همچنین حلقه‌هایی در داستان و شعر تشکیل شده است و اساتید مطرح این حوزه با حضور نویسندگان حوزوی در حلقه مشورتی آموزشی برای معنویت تولید محتوا می‌کنند؛ مخاطب هدف ما مبلغین هستند تا این بسته‌های پیام برسد و سایتی را طراحی کردیم تا مبلغین به مخاطب عموم برسانند.

رئیس اداره امور آموزشی معاونت هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در نیمه ماه مبارک رمضان در نگارستان اشراق مجموع تولیدات هنری که با موضوع معنویت و خدا داشتیم در یک نمایشگاه به منظر عموم گذاشته خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ماهیت اومانیستی شبکه‌های اجتماعی گفت: اگر قرار باشد مبلغین در فضای مجازی تبدیل به بلاگر شوند، دیگر ماهیت تبلیغی ندارند و از طرفی، چون احساس کردیم معنویت در فضای مجازی بسیار پایین است به سمت تولید محتوا‌های معنوی رفتیم.

ارسال نظرات