۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۰۷۲۵۹

ابراز امیدواری سرپرست حوزه علمیه خواهران نسبت به رفع مشکلات و موانع

ابراز امیدواری سرپرست حوزه علمیه خواهران نسبت به رفع مشکلات و موانع
سرپرست حوزه های علمیه خواهران گفت: امیدواریم با کمک و همکاری مدارس علمیه همچون مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه بتوانیم گام های مثبتی را در رفع موانع و مشکلات کلی برداریم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رئیس، معاونین و مدیران گروه مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، سرپرست حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عشرتی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران ضمن تبریک میلاد پر برکت امام حسن مجتبی(ع) و انتصاب به جا و شایسته حجت الاسلام والمسلمین فاضل به سرپرستی حوزه‌های علمیه خواهران، در خصوص سوابق، رشته‌های تحصیلی در سطوح 3 و 4، ظرفیت‌های مؤسسه برای جذب بیشتر طلاب در رشته‌های جدید و نیاز روز جامعه مطالبی را بیان کرد.

مدیران گروه‌های علمی و معاونین آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران نیز در این جلسه مطالبی را درباره امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مؤسسه بیان کردند.

در ادامه نشست، حجت الاسلام والمسلمین فاضل با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) به بیان حدیثی از این امام همام پرداخت و به دغدغه های مدیریت حوزه علمیه خواهران و انتظارات مرکز از مدارس و مؤسسات حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد.

وی اظهار داشت: امید است با کمک و همکاری مدارس علمیه همچون مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران بتوانیم گام های مثبتی را در رفع موانع و مشکلات کلی برداریم.

ارسال نظرات