۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۷۰۸۸۸۲
با پیام آیت الله جوادی آملی؛

مراسم رونمایی از کتاب «فردای بهتر؛ با معنویت و عقلانیت بیشتر» برگزار شد

مراسم رونمایی از کتاب «فردای بهتر؛ با معنویت و عقلانیت بیشتر» برگزار شد
کتاب «فردای بهتر با معنویت و عقلانیت بیشتر» مجموعه ای مباحث فلسفه اسلامی در تکریم جایگاه این اثر ناملموس فرهنگ ایرانی چاپ و با حضور جمعی از فرهیختگان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا مراسم رونمایی از کتاب «فردای بهتر با معنویت و عقلانیت بیشتر» در بنیاد علوم وحیانی اسراء برگزار شد.

در این مراسم آیات غروی و رمضانی به همراه حجج اسلام والمسلمین حمید پارسانیا، مرتضی جوادی آملی، احمدعلی یوسفی، روح اللهی و عراقی حضور داشتند.

سرکار خانم دکتر محمد مدیر عامل گروه سفیران صلح و رئیس شرکت سرو بنیان ادبی به عنوان برگزار کننده برنامه روز جهانی فلسفه در اکسپو نیز به همراه حسین زاده مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی حضور داشت.

همچنین جمعی از فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی در کنار برگزار کنندگان بخشی گردشگری نمایشگاه اکسپو در مراسم رونمایی از کتاب نیز حضور داشتند.

۲۸ آبان که روز جهانی فلسفه است قرار بود در سال ۱۴۰۰ همزمان با برگزاری نمایشگاه اکسپو در امارات متحده عربی در غرفه کشور ایران برنامه‌ای علمی جهت گرامیداشت فلسفه در ایران برگزار شود که متأسفانه با بی تدبیری مسؤولان ایرانی نمایشگاه لغو شد و مطالب فراهم شده در آن نمایشگاه در قالب کتاب «فردای بهتر؛ با معنویت و عقلانیت بیشتر» جمع آوری و منتشر شده است.

ارسال نظرات