۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۱۲۸
امام جمعه پلدختر:

تبیین اندیشه های امام راحل نیاز جامعه است

تبیین اندیشه های امام راحل نیاز جامعه است
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اندیشه های امام بهترین الگو برای متولیان امر در انقلاب است، گفت: گفتار، رفتار و اندیشه های امام راحل در همه حال باید نصب العین قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل گفت: گفتار، رفتار و اندیشه‌های امام(ره) بهترین الگو و درس پیش روی متولیان امر در انقلاب اسلامی است.

امام جمعه پلدختر بر ضرورت عمل به اندیشه های امام راحل تأکید کرد و افزود: توصیه ها، گفتار و اندیشه های امام راحل در همه حال باید نصب العین قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و تبیین مکتب امام که برگرفته از دین مبین اسلام و ترسیم کننده ادامه راه و روش انبیا و اولیا است، نیاز امروز و آینده بوده و باید از فرصت ها در این راستا به بهرین شکل استفاده شود.

حجت الاسلام موسوی به توطئه های دشمن در راستای مخدوش کردن چهره واقعی امام و سایر ارزش‌های دینی و مقدسات اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنان با حیله‌ها و ترفندهای گوناگون و توهین و اهانت به مقدسات و حتی کلام الهی است.

وی ادامه داد: دشمن در این راستا دنبال کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل نو و به گمراهی کشاندن آنان بوده که راه مقابله با دشمن بصیرت افزایی و روشنگری است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه دشمن هرگز موفق نخواهد شد و خدای متعال فتنه‌های آنان را خنثی و به خودشان بر می‌گرداند، گفت: با معرفت افزایی، بهره مندی از فرصت ها و روشنگری ین نسل نو و آینده باید نسل جوان و نوجوان را نسبت به حیله های دشمن آگاه ساخت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات