۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۱۱۱۵۶

خادمان امام رضا در بیمارستان رازی اهواز / پرچم متبرک آستان رضوی به آبادان خواهد رفت

خادمان امام رضا در بیمارستان رازی اهواز / پرچم متبرک آستان رضوی به آبادان خواهد رفت
خوزستان_ کاوران خدام آستان قدس رضوی از بیماران بستری در بیمارستان رازی اهواز عیادت کردند و ضمن اجرای مراسمی معنوی برای شفای آن‌ها دعا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کاروان خدام آستان قدس رضوی همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در دهه کرامت به بیمارستان رازی اهواز رفتند و ضمن عیادت بیماران بستری در بخش‌های مختلف از کارکنان حاضر تقدیر کردند.

اهدای بسته‌های متبرک امام رضا (ع) به همراه شاخه گل در فضای معنوی میان بیماران و کادر درمان توزیع شد؛ همچنین آیین مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و توسل به آن حضرت صورت گرفت و خادمان از صمیم قلب برای شفای بیماران دعا کردند.

پرچم متبرک آستان قدس رضوی که توسط خدام حمل می‌شد مورد استقبال بیماران و همراهان آن‌ها قرار گرفت و  با قلبی آکنده از عشق به محضر حضرت ثامن الحجج، امام رضا (ع) عرض ادب و سلام کردند.

بازدید از آسایشگاه‌های سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و کودکان کار، حضور در پادگان‌ها و پاسگاه‌ها در نقاط صفر مرزی، حضور در زندان‌های خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه در سراسر استان از جمله برنامه‌های خدام رضوی در دهه کرامت است.

همچنین دیدار با خانواده‌های جانباخته و حادثه دیده ریزش ساختمان متروپل آبادان و عیادت از مصدومان این حادثه از جمله برنامه‌های کاروان خدام رضوی در خوزستان است.

این کاروان عصر سه شنبه در میان استقبال مردم ولایت مدار خوزستان وارد اهواز شد و تا ۲۳ خرداد میهمان مردم استان خواهد بود. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات