۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۱۳۳۰۴

کتاب شهید «نوروزعلی یزدانخواه» چاپ می‌شود

کتاب شهید «نوروزعلی یزدانخواه» چاپ می‌شود
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه از چاپ زندگی‌نامه شهید شاخص جامعه کارگری کشور خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سید جواد حسینیان، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جامعه کارگری و بزرگداشت نام شهید «نوروزعلی یزدانخواه» به انتخاب این شهید به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری کشور اشاره کرد و افزود: ستاد یادواره این شهید با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تشکیل شده است. 

وی افزود: چند برنامه محوری را با محوریت این شهید اهل فریدونکنار در استان خواهیم داشت؛ همچنین تمام برنامه های فرهنگی مراکز تولیدی و صنعتی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها و بسیج جامعه کارگری با محوریت این شهید شاخص برگزار خواهد شد.

 وی از برگزاری ۳ یادواره شهرستانی و یک یادواره استانی همزمان با هفته دفاع مقدس در فریدونکنار خبر داد و افزود: یادواره ملی نیز نهم دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار می شود.

 حسینیان یاد آورشد: برگزاری محفل انس با قرآن، تهیه کتاب زندگینامه این شهید والامقام، تهیه کتاب صوتی شهید «نوروزعلی یزدانخواه» و برگزاری شب خاطره این شهید در شهرستان فریدونکنار همزمان با هفته بسیج نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات